joi, 19 ianuarie 2023

SHEDDING//CONTAMINAREA ESTE REALA, ANALIZA DDIMER PT COAGULAREA INTRAVENOASA DISEMINATA LA NEVAX ,ARATA VALORI CRESCUTE, TRATAMENT

   



 https://www.stewpeters.com/video/2022/11/dr-jane-ruby-show-ardis-and-adams-blow-open-truth-on-mass-genocide-3/

 dec 22

Dr. Jane Ruby Show: Ardis and Adams Blow Open Truth On Mass Genocide

 https://rumble.com/v22may0-live-vaxx-shedding-bombshell-celeb-paralyzed-by-moderna-world-to-need-unvac.html

LIVE: Vaxx Shedding BOMBSHELL! Celeb Paralyzed By Moderna, World To Need UNVACCINATED Blood Banks?

Published December 27, 2022

https://thetriadaer.com/product/shield-aer/ 

 

https://rumble.com/v14n6aa-d-dimer-elevation-in-the-unvaccinated.-a-marker-of-shedding.html

 Ana Maria Mihalcea, MD, PHD, președinte AM Medical LLC și autor al cărții Light Medicine: A New Paradigm - The Science of Light, Spirit, and Longevity (www.ammedicalmd.com) discută despre ratele crescute ale testelor D-Dimer anormale, care ar putea indica micro coagularea la pacienții nevaccinați. Ar putea fi acesta un indiciu pentru vărsarea vaccinului?

 

https://rumble.com/v1zuq6o-you-are-still-taking-booster-jabs-then-you-definitely-need-to-hear-this.html

 

https://rumble.com/v1zgu8w-live-8-uncensored-shedding-infertility-skyrocketing-40-sigma-fetal-deaths.html

 Nanoparticule "piramidale": ARNm și sănătatea fetală: Dr. James Thorp CLIP

https://rumble.com/v1ms3uu-pyramid-nanoparticles-mrna-and-fetal-health-dr.-james-thorp-clip.html 

 Creștere galopantă a numărului de decese ale bebelușilor în Australia.

https://rumble.com/v1wxnrg-skyrocketing-baby-deaths-in-australia..html 

 COMENTARII

LonTay, acum 20 ore   

Bună ziua tuturor
Numele meu este Tammy din Alberta Canada.
Aș dori să împărtășesc conștientizarea mea în jurul subiectului dvs. în această seară. Neregularitatea în ciclul menstrual. O prietenă de-a mea s-ar plânge de crampe Abdominale foarte inconfortabile după ce a fost în jurul cuiva, de asemenea. De asemenea, vă rog să fiți conștienți că atunci când soțul meu se afla în preajma unor persoane vaccinate, în decurs de aproximativ o oră, EL ar avea o ușoară sângerare nazală.
Nici unul dintre noi nu a primit o injecție cu Covid!!!
26 rumoare

    AEtherEMF, acum 13 ore    

    cercetați activitatea lui La Quinta Columna. Cei injectați au fost injectați cu Biosenzori rezonanți nanotehnologici dependenți de frecvență. Acest lucru le creează ca un "Wi-Fi" ca un hub care radiații de frecvență [Câmpuri magnetice] rezonante. Desigur, nu pot confirma de aici, dar simptomele pe care le descrieți sunt simptome binecunoscute de "boală de unde radio".

    Dr. Robert Young, de asemenea, este foarte bun în ceea ce privește riscul de radiații + nano-risc. imo acest lucru este cel mai probabil ceea ce este cunoscut sub numele de "vărsare"? 🤔 Trifield Meter kit esențial astăzi acasă pentru a studia câmpurile EMR nota doar până la 8 GHz?  Ce frecvențe sunt acești oameni magnetizați jabbed rezonează? 🤔 Nu știm, dar știm că metalul sau magneții se lipesc de multe dintre ele.  Toate acestea se numesc "Random Placebo Trials" jabs nu sunt la fel sau doza egală, multe chiar placebo.
    www.clinicaltrials.gov
    www.howbadismybatch.com

    https://www.stetzerelectric.com/wp-content/uploads/Syptoms-of-Radiowave-Sickness.jpg
    https://bioinitiative.org

    Biometrie, nanotehnologie injectată, modul în care creierul / biologia ta să se conecteze cu telefonul mobil / WiFi / lumina albastră LED Smart Grid -
    Canalul oficial La Quinta Columna, cu informații importante traduse în mai multe limbi.
    https://odysee.com/@laquintacolumnainternational:7
    La Quinta Columna -
    https://rumble.com/c/LaQuintaColumna
    https://odysee.com/@laquintacolumna:8
    https://www.laquintacolumna.net > browser app translate to English -
    https://rumble.com/c/ORWELLITO

 HapiAber, acum 8 ore   

Aveți un leac pentru asta? https://www.brighteon.com/bfaf15f8-50b8-4da0-bc76-d32cbfecd0de

    1 rumble

karenlucykmacdonald, acum 8 ore   

toți clienții mei au schimburi sask / ab / bc... se leagă în DEW DUMBRIE cutremure și radiații crescute nuke / 5-8G acum. vedeți alegerea noastră de vaccin canada pe CONTACT VAXXINOSIS * NEWSINSIDEOUT.COM GENIUSBIOFEEDBACK.COM EDUCAȚIE
1 zvon

    HapiAber, acum 8 ore   

    Pls oferiți link-uri și explicații suplimentare..thks

    1 rumble

HapiAber, acum 8 ore   

În ultima vreme am și eu sângerări nazale.   Re Graphine ... în Hong Kong am cumpărat magneți în linie pentru instalațiile de apă... Magneți de economisire a combustibilului auto adaptați pentru orice.
1 zgomot
Geparden, acum 8 ore    

Mai degrabă aș prefera să rămân fără casă și să-mi pierd locul de muncă pentru câțiva ani decât să iau țeapă. NIMENI nu a fost forțat.

    1 rumble

CathyCM, acum 20 ore   

Am 71 de ani, nu sunt vaccinată, dar familia mea este, și am pete și mai multe aproape în fiecare lună!!!!!
16 voci

    MOShowme, acum 20 ore   

    Este oribil!

5 rumbles
VickiLJ, acum 17 ore   

Cathy, știu prin ce treci...eu nu am avut o perioadă de peste 20 de ani și am început cu câteva sângerări nazale și am trecut sânge din martie 2021 când în jur de v a x 'd-se pare mai rău dacă au fost v a x'd recent.   Nepoata mea de nici 2 ani a avut sânge în scutec săptămâna trecută-Dr nu a avut nici o idee despre ce cd să fie- doar a spus să o aducă în cazul în care ea trece mai mult sânge 😳-părinții ei au avut 2 jabs, precum și ceilalți bunici, de asemenea, sunt sigur că și lucrătorii de grădiniță-shedding?????   🥲🙏🏻🙏🏻🙏🏻
4 rumbles

KellyMKG, acum 20 ore   

nu sunt vaccinat dar îngrijitor în preajma celor care au 4 sau 5. Eu sunt la menopauză și am început să sângerez foarte tare cu cheaguri uriașe. Mai târziu am luat covid și am fost foarte bolnavă 3 săptămâni, mi-am dat demisia. Acum lucrez din nou, încă nu pot mirosi și gustul este 60%. Noii clienți care cauzează sângerări foarte bizare din nou și UTI
8 bubuituri

    debiu1, acum 19 ore   

    Dr. Brian Ardis spune că dacă mestecați gumă cu nicotină 2MG de 4 ori pe zi timp de 10 minute mirosul și gustul vă vor reveni.

3 rumbles

    ControlGroup, acum 12 ore   

    Am citit un studiu de spital din Franța la începutul scamdemiei. Datele demonstrau că fumătorii (sunt mulți în Franța) NU aveau spitalizare sau complicații din cauza covidiei, dar nefumătorii cădeau ca muștele. Așa că acest lucru are sens.

    De asemenea, am citit că nicotina este un antidot pentru veninurile de șarpe și alte veninuri. Adenozina este unul dintre produsele secundare ale reproducerii proteinei spike.
HapiAber, acum 8 ore   

2mg de nicotină a oferit protectiin doar pentru 6 până la 10 ore.
 https://www.brighteon.com/new-search?query=Nicotine%20instrumented&page=1&uploaded=all&duration=all&sort=best_result&type=all&quality=all&channelPage=1

    1 rumble

Trumpteambeth, acum 17 ore   

Dr. Brian Artis pe site-ul său oferă protocolul folosind nicotina 2mg pastile mici patru pe zi și câteva vitamine mai multe și apoi mare face de vit c și L- Cisteină pentru a termina ar trebui să obțină înapoi energie și gust și miros, cercetarea Dr. artis el este minunat doc!!!!!
2 rumble

    Trumpteambeth, acum 17 ore   

    Dr Artis spune că de fiecare dată când aveți Covid refaceți protocolul. Iubesc ivermectina pe care o folosim pentru furaje depozitați în sticlă măsurați pe greutate puneți în suc!!!! Funcționează ca un miracol!!!

        1 rumble
NHires, acum 18 ore   

Im 50 și reperat după un an în care nu am avut nimic după ce un prieten de-al meu care a fost vaxxed a petrecut we la mine acasă. Când s-a întors acasă, fiul ei avea sângerări nazale la întâmplare, care de obicei nu le avea ori de câte ori era din nou în preajma ei după ce fusese plecat la casa celorlalți părinți.
7 rumoare
StrifeDaWize, acum 17 ore   

Știi ce sună bine acum?.... Picioare de curcan... Mi-e foame af.... din păcate mi-am pierdut slujba și mi s-a spus că trebuie să mă vaccinez dacă vreau bonuri de masă....
7 rumbles
i8olives, acum 20 ore   

La ce grupuri ne putem alătura pentru a auzi de la alte femei care au cicluri neregulate din cauza vărsării?
6 rumbles

AEtherEMF, acum 12 ore   

Tiffany Parotto mycyclestory.com
2 rumbles
Vinochka, acum 19 ore   

Mi-ar plăcea să știu și eu! Aveți vreo idee despre ce să faceți? Cum să ne protejăm?
1 rumble

    Trumpteambeth, acum 17 ore   

    Există un protocol numit protocolul Zelensky sunt niște oameni care cercetează și unele modalități de a ajuta chiar și tratamentul Chelation care ajută la curățarea unora dintre acestea din corpul tău!!!! Dig up research!!!! Reawaken America are o mulțime de medici la fiecare eveniment care spun despre sooo multe informații!!!!

3 rumbles

    spinifex65, acum 15 ore   

    Dr. Vladimir Zev Zelenko a fost cel care a creat acest protocol. Nu Żeleński :)

            5 rumbles

mikearterbury, acum 18 ore   
Am o chiriașă în vârstă de 98 de ani, care este îngrijită de nepoata și de fiul ei de peste 60 de ani. În timp ce se afla acolo, recent, reparând un boiler, fiul mi-a spus că mama sa a avut contracții. desigur, tocmai au avut un rapel recent și au avut vaccinuri anterioare și un alt rapel. Democrații și Trump hater. 😄
6 rumbles
JusticeLeader, cu 17 ore în urmă   

Invazia răpitorilor de cadavre
6 rumbles
hapy, acum 12 ore   

Asta e cea mai bună discuție pe care am auzit-o vreodată la Stew Peter's Network. Mulțumesc mult! 👍
6 rumbles
BarbaraBee, acum 19 ore   

Kirstie Alley nu a fost vaccinată, dar sigur a fost în preajma multor persoane care au fost.  Ea moare brusc de cancer.
3 rumoare

    2Little2Late, acum 18 ore   

    Dacă nu mă înșel a avut cancer cu mult timp în urmă - cred că a fost cancer tiroidian.

3 rumbles

    BarbaraBee, acum 8 ore    

Oh, păi uneori revine sub alte forme.  Probabil a fost și fumătoare.

        1 rumble

Vajaz1, acum 18 ore   

Îmi plac emisiunile, dar intro-urile mai multor podcast-uri conservatoare am observat în ultima vreme că sunt foarte foarte agitate, deloc plăcute de ascultat. Slavă Domnului că există butonul de fast forward.
3 rumble
Lightworker, acum 15 ore   

Am aritmie cardiacă de la vărsat pe mine! Am probleme cu inima pe care nu le-am avut niciodată înainte.
 Trumpteambeth, acum 17 ore   

HIDROXICLOROCHINA POATE FI FĂCUTĂ ACASĂ CERCETAȚI-O PE WEB
2 rumeni

    rand233, acum 14 ore   

    nu este suficient de concentrat. cumpărați doar niște ulei de semințe negre. are hcq și zinc și quercetină în el. este tot pachetul.
Wayright2, cu 6 ore în urmă   

De unde a apărut toată această intrigă? Atunci când au decis să folosească "Încălzirea Globală / Schimbările Climatice" ca armă pentru a controla oamenii. Oh, trebuie să reducem populația pentru a salva pământul! Și cum facem asta? Intră Gates/Schwab, marile companii farmaceutice, Fauci, OMS, NIH, și cercetătorul care a inventat tehnologia mRna. Complici sunt și marile media sociale și de știri care au suprimat adevărul să iasă la iveală și au continuat să împingă "Aveți încredere în știință, vaccinurile sunt sigure și eficiente". Până în ziua de azi încă îndeamnă oamenii să se vaccineze și să nu uite de vaccinul antigripal.  Este acest comentariu de bun simț? Și da, eu și soția mea suntem nevaccinați. Am început să salvez informațiile despre vaccinuri pe care le-am găsit online, pe 21 aprilie 2021 și toate erau corecte.
2 rumoare
nukedaddy777, acum 4 ore   

De ce nu se ocupă nimeni de asta? Cine ne finanțează televiziunile de știri? Astra Zeneca, Moderna, J&J, Pfizer....
De ce nu acoperă nimeni acest lucru? Cine deține aceste entități - Rețelele TV, sistemele spitalicești și Big Pharma, precum și Big Tech? Blackrock, State Street, Vanguard....

Bine ați venit la guvernul de și pentru el însuși și prietenii săi.
2 voci
maritac, acum 18 ore   

Fiii mei gf care nu este vaxat a avut probleme timp de 3 ani după ce a fost expus la ppl-uri vaxate.   Ea este pe lângă ea însăși.  Ea vorbește de histerectomie la doar 21 de ani.
1 rumble
goode4u2tami, acum 18 ore    

AEtherEMF, acum 12 ore   

Boala acută de radiații provoacă simptome asemănătoare gripei - Covid? -
https://rumble.com/vtgp10-acute-radiation-sickness-causes-flu-like-symptoms-covid.html
- 50s - 28ian22 - ForLifeonEarth

https://www.stetzerelectric.com/wp-content/uploads/Syptoms-of-Radiowave-Sickness.jpg
https://bioinitiative.org
https://www.brubik.com

Theres un motiv verificabil a susținut "covid" niciodată dovedit a exista. Ați observat toate antenele RF din jurul vostru & informațiile despre injectabilele nanotehnologice conectabile?
Injectabile nanotehnologice un parazit care se replică simbiotic de ce ivermectin eficient, vezi Dr. Robert Young.
211 instituții de sănătate/știință la nivel global, toate nu au reușit să citeze nici măcar 1 înregistrare a purificării "SARS-COV-2", de către cineva, oriunde, vreodată ----> Începând cu 11 septembrie 2022 -
https://www.fluoridefreepeel.ca/68-health-science-institutions-globally-all-failed-to-cite-even-1-record-of-sars-cov-2-purification-by-anyone-anywhere-ever

Stai... Nu au în vedere interesul tău? - 5Dec22 -
Potrivit unor noi studii șocante, dispozitive populare precum AirPods pot, literalmente, să vă MICROUZEASCĂ creierul... În timp ce utilizarea telefoanelor mobile crește vertiginos riscul tumorilor cerebrale ale copiilor dumneavoastră cu un uimitor 400%.
https://principia-scientific.com/wait-they-dont-have-your-best-interests-in-mind/
Dianakruk, acum 8 ore   

Am 45 de ani, am început să am menstruații neregulate în 2019.  M-am gândit că problemele mele sunt simptome normale de peri menopauză. Cu toate acestea, sunt doar la capătul cozii după ce am avut o perioadă de 2 luni lungă, completă cu spotting puternic, sângerări abundente și cheaguri. Am fost, de asemenea, diagnosticată cu fibrom uterin în urmă cu un an,.  Soțul meu a fost vaxxed în aprilie 2021, și am refuzat intimitate el pentru mai mult de un an de gândire că ar fi protejat mine.  Nu cred că a făcut-o.  Am început, de asemenea, un nou loc de muncă chiar înainte de a începe să sângerez această ultimă dată și am fost în jurul multor persoane vaxate toată ziua.  😞 Încă mai păstrez speranța că cei care au evitat vaxx-ul sunt mai protejați, dar nu cred că mai cred asta.
1 rumble
Geparden, acum 8 ore   

Unde pot afla mai multe despre vaccinuri și pericolele lor. Mă refer la alte vaccinuri decât cel cu covidă. Mai ales vreau să aflu despre vaccinurile pe care le luăm ca și copii.
1 rumble
janaes77, acum 8 ore   

Cei din acest video au menționat că persoanele nevaccinate pot ajunge să aibă aceleași simptome ca și persoanele vaccinate, dacă au fost în preajma lor.  Știe cineva cum se întâmplă acest lucru?  Cum pot fi răspândite părți din vaccin de la o persoană la alta?
1 rumble
PurebloodWarrior, acum 2 ore   

Dacă interacționezi zilnic cu persoane vaccinate, chiar ar trebui să iei măsuri de precauție suplimentare pentru a avea grijă de tine. Vărsarea vaccinurilor este reală și proteinele de vârf nefirești ne îmbolnăvesc. Proteinele Spike se găsesc în fiecare celulă a corpului la persoanele vaccinate. Le sugerez aici persoanelor nevaccinate s să nu interacționeze cu persoanele vaccinate care implică schimbul de fluide corporale. Dacă locuiți cu o persoană vaccinată, separați ochelarii, prosoapele și tot ce ține de igienă. Cel mai important dintre toate este să acordați atenție sistemului vostru imunitar. Medicii din prima linie folosesc ivermectina pentru a detoxifia pacienții, deoarece blochează proteinele spike din organism. Vizitați pentru a obține ivm! https://ivmpharmacy.com
1 rumble
MGSM, acum 2 ore   

Nu uitați! Nu iertați! Oameni integri din punct de vedere moral, oameni de virtute au de-a face cu sadici demonici; discipoli declarați ai lui Ole Scratch.
Oroarea metodei de a împrăștia nanoparticule de ARNm pentru a răspândi suferința celor nevaccinați este extrem de deprimantă. Furnizorii, Bid Pharma, știau despre efectele debilitante ale vaccinării.
efectele debilitante ale dozelor de modificatori de gene mARN sau potențialul acestora.

Telefonați, trimiteți un e-mail reprezentanților și senatorilor din Congres. Cereți ca HCQ, Ivermectin,
et al. medicamente terapeutice (și combinații) să fie disponibile pentru ca fiecare medic să le prescrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.