sâmbătă, 10 decembrie 2022

Is “COVID-19” a Cover-Up for Radiation Sickness?

 https://radiationdangers.com/2020/01/31/is-covid-19-a-cover-up-for-radiation-sickness/

https://rumble.com/vtgp10-acute-radiation-sickness-causes-flu-like-symptoms-covid.html 

 Permiteți-mi să trec direct la subiect.  Oricine neagă legătura dintre acest presupus "virus" mortal și simptomele asociate cu boala de radiații nu ar trebui să fie de încredere.
Dovezile arată că, într-adevăr, oamenii se îmbolnăvesc din cauza radiațiilor wireless.
PROBLEMA NU ESTE DOAR 5G.
TOATE TIPURILE DE RADIAȚII artificiale sunt dăunătoare, inclusiv radiațiile ultrasonice, undele radio, microundele și undele milimetrice - și asta include 2G, 3G, 4G și 5G.
Există zeci de mii de studii care documentează acest lucru (a se vedea, de asemenea, aici și aici).  Dar am fost mințiți neîncetat cu privire la acest fapt și a sosit momentul să lămurim lucrurile.
Simptomele pe care le experimentează oamenii și care sunt atribuite unui "virus" sunt exact aceleași simptome ale bolii cauzate de radiații. Priviți doar aceste simptome!

    pierderea gustului și a mirosului
    accident vascular cerebral și convulsii
    "fizzing" și o senzație de electricitate pe piele
    o senzație de arsură pe piele (ceea ce este EXACT ceea ce se întâmplă cu armele militare 5G)
    probleme neurologice, cum ar fi amețeli, dureri de cap și tulburări de conștiință
    probleme cardiace și atacuri de cord (care sunt în mod CLAR rezultatul expunerii la MICROUNITATEA PULSATĂ care perturbă semnalizarea electrică a corpului uman - vezi și aici)
    deteriorarea testiculelor bărbaților!!!  (în caz că nu știați - expunerea la orice formă de radiații artificiale distruge fertilitatea masculină)
    coagularea sângelui care mă face să mă gândesc imediat la ceea ce se întâmplă cu sângele atunci când este expus la frecvența de 2,45 GHz folosită pentru wifi, telefoane mobile, monitoare pentru copii etc.
    Sursa:

Problemele respiratorii sunt, de asemenea, asociate cu acest virus, dar, de fapt, este mult mai probabil să fie cauzate de expunerea la dispozitivele 4G și, de asemenea, 5G (a se vedea mai jos o mulțime de informații referitoare la frecvența de 60 GHz 5G care interferează cu capacitatea organismului de a absorbi oxigenul).
Ascultați-o pe femeia de mai jos descriindu-și simptomele, toate acestea fiind în mod clar semne de BOALĂ DE RADIAȚII, dar despre care instituția medicală susține că sunt rezultatul unui virus.  Dintr-o postare pe Facebook.  Linkul nu este furnizat.
În martie, chiar înainte ca totul să se închidă în statul meu, soțul meu a luat masa cu un prieten. Câteva zile mai târziu, prietenul său a început să se simtă foarte rău. La câteva zile după aceea, soțul meu a început și el să se simtă ușor bolnav timp de o zi sau două, iar apoi m-am îmbolnăvit brutal. Prietenul său a sunat mai târziu în acea săptămână pentru a ne spune că a fost testat pozitiv pentru COVID. Am petrecut săptămâni întregi crezând că voi muri cu adevărat. Nu puteam să mă testez nicăieri, indiferent cât de bolnavă eram, iar când abia mai puteam respira, medicul mi-a spus "orice ai face, nu te duce la spital" . Au fost mai multe nopți în care soțul meu mi-a împachetat lucrurile pentru spital și m-a urmărit pentru a vedea dacă voi ajunge într-o stare suficient de critică încât să fie nevoie să sune la 911. Am fost la un pas de atâtea ori, dar sunt aici și sufăr de simptome pe termen lung. Sunt o "călătoare de cursă lungă". Un lucru pe care l-am observat este că degetele mele se simt ca și cum ar avea arsuri chimice atunci când folosesc ecranul tactil sau telefonul pentru mai mult de câteva minute la un moment dat. Sincer, aș crede că pielea mea începe de fapt să facă bășici și mi-aș verifica constant mâinile pentru a afla că totul este intact și nevătămat. Lucrez de la calculator și am observat că la sfârșitul zilei începeam să am simptome severe asemănătoare unui atac cerebral. În zilele în care nu foloseam prea mult calculatorul, mă simțeam în mare parte bine. Mama și mătușa mea au comandat acele termometre cu senzor de pistol, iar eu le URĂSC. Le tot spun să nu-mi mai verifice temperatura cu ele, pentru că am senzația că îmi fac o gaură în creier. Mă enervează. Ele cred că sunt nebună. I-am lăsat să-mi verifice copilul de câteva ori cu el, dar acum sunt îngrozită de el. Nu vreau să se apropie de capul copilului meu. Am observat că atunci când pot face plimbări ușoare cu bebelușul meu, cu cât mă apropii mai mult de anumite zone, cu atât mai multe simptome asemănătoare unui atac cerebral apar. Ieri mă plimbam cu soțul meu și nu am putut să termin conversația. Am început să am dureri puternice de nervi, să merg în diagonală, vedere încețoșată, dureri puternice de cap, dificultăți de vorbire. Am mers la malul mării și singurul moment în care se pare că mă simt bine este dimineața, pe plajă, așa că uneori mă duc la plajă cu elefonul în modul avion și stau pe nisip o vreme fără să ating niciun aparat electronic. Creierul și întregul meu corp se simte ca și cum ar bâzâi tot timpul. Cred cu adevărat că am suferit leziuni nervoase și vasculare grave din această cauză, iar acum sunt dureros de sensibilă la electronice. Pot simți când se aprind electronicele în casa mea. Soțul meu adoră friteuza cu aer, iar eu trebuie să mă asigur că mă aflu la o distanță sigură de ea, altfel am dureri de cap îngrozitoare. Adică, am mult mai multe probleme decât asta, dar am observat că simptomele mele asemănătoare unui atac cerebral par să se întâmple sau să devină mai severe doar în preajma electronicelor sau a CEM-urilor. Este un coșmar... sincer. Nu știu ce caut aici, dar aveam nevoie să mă descarc.

Și rețineți că și copiii se îmbolnăvesc cu simptome de boală de radiații pe care instituția medicală mincinoasă le numește "virus" sau "boala Kawasaki".

    Copiii apar cu "inflamații multisistemice cu simptome asemănătoare gripei" și "cu parametri sanguini în concordanță cu COVID-19 sever". Copiii pot fi agitați, confuzi, pot avea dificultăți severe de respirație, pot avea convulsii, tensiune arterială scăzută, inflamație a inimii, dureri abdominale, erupții cutanate și, în special la băieții adolescenți, dureri testiculare. Boala este numită o variantă fie a sindromului de șoc toxic, fie a bolii Kawasaki. Dar simptomele sunt toate efecte clasice ale bolii cauzate de undele radio.
    Arthur Firstenberg - Sursa

 
Prieteni, eu cred că în acest moment se întâmplă o mușamalizare MASIVĂ și dacă nu o expunem, atunci să ne fie rușine.  Mai multe studii au demonstrat deja o legătură între lansarea 5G și prevalența "COVID 19" (vezi aici, aici și aici).
Sincer, NU CRED CĂ EXISTĂ VREUN VIRUS MORTAL ȘI POVESTEA VIRUSULUI NU ESTE NUMAI O FABRICAȚIE COMPLETĂ, CI O RĂSTURNARE A ADEVĂRULUI.  Faptele sunt prezentate mai jos.  Vă rugăm să le distribuiți pe scară largă.

 
=====================================================
Notă: Aceste informații au fost publicate inițial la 31 ianuarie 2020 și au fost actualizate în mod repetat.
=====================================================
Dragi prieteni - multe informații au circulat pe internet cu privire la presupusa "pandemie de coronavirus" care a început în China.

https://mailchi.mp/dfa584c37d45/the-emperors-new-virus-china-5g-and-the-spreading-wuhan-coronavirus-1519447?e=42a399ded8

 

Cătălin Dan Cârnaru
"Uite ce text interesant am primit, care confirmă încă o dată că în realitate, așa zisul „covid” e de fapt boală de radiație... Altfel spus, criminalii de la butoanele lumii, ne ucid în somn, cu microunde !
DESPRE OMICRON
(Moartea noastră cea de toate zilele.)
Omicron nu este un agent patogen, ci o undă milimetrică!
Dr. italian Dominico BISCARDI a dezvăluit în urmă cu câteva săptămâni că așa-numita variantă Omicron nu este un agent patogen, ci un atac cu radiații sub formă de unde milimetrice. De altfel, premierul englez Boris Johnson a anunțat așa-numita variantă Omicron sub formă de unde în noiembrie/decembrie.
Ei bine. Întâmplător ?
Dr. Biscardi a explicat la începutul lunii ianuarie cum varianta Omicron coboară noaptea asupra oamenilor neștiutori și îi infectează chiar și atunci când dorm acasă, în spatele unor pereți și uși închise.
Omicron nu este o variantă, ci o radiație. Ca de altfel tot despre Covid 19(84).
De ce vine noaptea?
Când au măsurat radiațiile, au constatat că nivelurile din timpul nopții sunt de până la 15 ori mai mari decât limita legală. Momentul este între 2 și 4 dimineața. Ora la care traficul pe internet este semnificativ mai mic, deoarece atunci oamenii sunt în pat și dorm liniștiți. În momentul măsurătorilor, au constatat că nivelurile de radiații la acea oră nu scădeau, ci creșteau.
Cum?
Omicronul vine noaptea! Nu contează dacă vă ascundeți în casă, pentru că Omicron nu este un agent patogen. Omicron este o undă, un cuptor cu microunde. Omicron este o undă milimetrică.
Ușile și pereții închiși nu sunt un obstacol pentru unda milimetrică.
- Dacă sunteți inoculat cu oxid de grafen, Omicron găsește substanța potrivită în corpul dumneavoastră pentru a-și extinde și amplifica frecvența, ceea ce poate provoca la început greață și diaree, urmate de febră, tulburări de vedere, dureri de cap, dezorientare și pierderi de memorie.
- De ce trebuie să tușești? Pentru că organismul încearcă să scape de oxidul de grafen și face acest lucru prin plămâni. Acesta este motivul pentru care FLUIMUCIL funcționează în terapia Covid. Sau NAC, acetilcisteina, ingredientul activ din Fluimucil.
- Apoi simțiți un disconfort la lumină, probabil tinitus.... mai ales dacă locuiți în apropierea unor turnuri de telecomunicații.
- La nivel epidermic, puteți avea roșeață, mâncărimi, arsuri, herpes zoster, psoriazis, contracții în anumite locuri și chiar tremurături.
Știți de ce? Pentru că Omicron nu este o infecție, ci o radiație.
În Spania au anunțat că Omicron va apărea pe 24 decembrie. Știau exact când va veni, pentru că la o simplă apăsare de buton...
Cum să vă protejați
- Opriți routerele și dispozitivele.
- Faceți duș des.
- Nu luați paracetamol, deoarece acesta este un antagonist al glutationului, iar glutationul descompune oxidul de grafen.
- Luați melatonină, deoarece este un radio protector.
- Luați zinc și vitaminele C, D3 și E.
Dr. Biscardi a fost găsit mort în locuința sa la scurt timp după ce a făcut publice aceste informații. Coincidență? Cică ar fi raportat mai devreme descoperirea sa Comisiei Europene!
Cam în același timp, președintele Comisiei Europene, David Sassoli, a fost și el găsit mort. Acesta a aplaudat descoperirile doctorului Biscardi și a dorit să le facă publice.
Așa-zisul “Din nou” nu este un agent patogen este un atac de radiații.
Este moartea noastră cea de toate zilele."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.