luni, 16 mai 2022

Apel de trezire la nivel mondial!De la tratatul de pandemie W.H.O. - direct în creditul social Statul de supraveghere TRACK/TRACE la nivel mondial (PATENTS PROOF)

 SĂ VĂ LUAȚI ADIO DE LA SUVERANITATE, DE LA HRANĂ, DE LA SĂNĂTATE, DE LA FUND ȘI DE LA BUNURI.
https://rumble.com/v15mkl1-kiss-your-sovereignty-your-food-your-health-your-ass-and-your-assets-goodby.html

 https://rumble.com/v15a6qf-may-19-2022.html

 Liderii mondiali se unesc într-un apel urgent pentru un tratat internațional privind pandemiile

https://www.who.int/news/item/30-03-2021-global-leaders-unite-in-urgent-call-for-international-pandemic-treaty 

semnat de J. V. Bainimarama, prim-ministru al Fiji; 

Prayut Chan-o-cha, prim-ministru al Thailandei; 

António Luís Santos da Costa, prim-ministru al Portugaliei; 

Mario Draghi, prim-ministru al Italiei; 

Klaus Iohannis, președinte al României;

 Boris Johnson, prim-ministru al Regatului Unit; 

Paul Kagame, președinte al Rwandei; 

Uhuru Kenyatta, președintele Kenyei;

 Emmanuel Macron, președintele Franței; 

Angela Merkel, cancelarul Germaniei; 

Charles Michel, președintele Consiliului European; 

Kyriakos Mitsotakis, prim-ministrul Greciei; 

Moon Jae-in, președintele Republicii Coreea; 

Sebastián Piñera, președintele statului Chile; 

Andrej Plenković, prim-ministru al Croației; 

Carlos Alvarado Quesada, președinte al Costa Rica; 

Edi Rama, prim-ministru al Albaniei; 

Cyril Ramaphosa, președinte al Africii de Sud; 

Keith Rowley, prim-ministru al Trinidad și Tobago; 

Mark Rutte, prim-ministru al Țărilor de Jos;

 Kais Saied, președinte al Tunisiei; 

Macky Sall, președintele Senegalului; 

Pedro Sánchez, prim-ministru al Spaniei;

 Erna Solberg, prim-ministru al Norvegiei; 

Aleksandar Vučić, președintele Serbiei; 

Joko Widodo, președintele Indoneziei;

 Volodymyr Zelensky, președintele Ucrainei 

Dr. Tedros Adhanom Ghebreyesus, director general al Organizației Mondiale a Sănătății.


Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

 https://fb.watch/d576OJJCvQ/

Discuție cu Răzvan Dumitrescu și Aurelian.R⭕️
1. OMS - Superconstituția “One Health”
2. Efecte adverse vaccinare
3. Mortalitate excedentară în 2021 (EU și USA)
4. Dozele de vaccin comandate de Romania
5. Declarația Adelei Cojan - obligativitatea pachetului de prevenție
6. Efectul cvasi-nul al restricțiilor din starea de alertă

 

 https://rumble.com/v154kbt-world-wide-wake-up-call.html

 

https://rumble.com/v153uo7-pandemic-treaty-will-crush-sovereignty-elected-world-governments-prepare-fo.html 

 

Exposed: Democrats Introduce Bill To Put Americans In Quarantine Camps [VIDEO]

Expus: Democrații prezintă un proiect de lege pentru a pune americanii în tabere de carantină [VIDEO]

https://rumble.com/v14zr1y-new-bioweapons-in-pill-form-rushed-out.html 

 

 

Biden cedează suveranitatea SUA către OMS   May 4, 2022

Vă rog să luați în serios gravitatea acestei amenințări existențiale la adresa a tot ceea ce oamenii liberi au mai scump. Faceți tot ceea ce vă stă în putere pentru a transmite acest raport și pentru a găsi modalități de a comunica cu oamenii și de a-i influența să nu mai împuternicească OMS să preia suveranitatea și libertatea noastră națională.

În perioada 22-28 mai 2022, controlul suprem asupra sistemului de sănătate al Americii și, prin urmare, asupra suveranității sale naționale, va fi supus votului organului legislativ de conducere al Organizației Mondiale a Sănătății, Adunarea Mondială a Sănătății (WHA).

Această amenințare este cuprinsă în noile amendamente la Regulamentul sanitar internațional al OMS, propuse de administrația Biden, care sunt programate ca "punct provizoriu al ordinii de zi 16.2" la viitoarea conferință din 22-28 mai 2022.1

Aceste amendamente vor împuternici directorul general al OMS să declare urgențe sau crize sanitare în orice națiune și să facă acest lucru în mod unilateral și împotriva opoziției națiunii vizate. Directorul general va putea declara aceste crize de sănătate bazându-se doar pe simpla sa opinie personală sau pe considerentul că există o amenințare potențială sau posibilă pentru alte națiuni.  

Dacă vor fi adoptate, amendamentele propuse de administrația Biden vor compromite drastic, prin însăși existența și intenția lor, independența și suveranitatea Statelor Unite. Aceeași amenințare planează asupra tuturor celor 193 de națiuni membre ale ONU, care fac parte din OMS și reprezintă 99,44% din populația mondială.2

Aceste reglementări sunt un "instrument obligatoriu de drept internațional intrat în vigoare la 15 iunie 2007"3. Statele membre ale ONU pot fi obligate prin lege să se supună sau să consimtă la ele.

Cum a devenit oficial 

La 18 ianuarie 2022, fără ca publicul să fie conștient de acest lucru, oficialii din administrația Biden au trimis Organizației Mondiale a Sănătății aceste amendamente extinse pentru a consolida capacitatea OMS de a interveni unilateral în afacerile națiunilor care sunt doar suspectate de a avea o "urgență sanitară" care ar putea fi îngrijorătoare pentru alte națiuni.4 Amendamentele SUA elimină o restricție critică existentă în regulamente: "OMS se consultă cu statul parte pe teritoriul căruia se presupune că are loc evenimentul și încearcă să obțină o verificare din partea acestuia... "5 Prin eliminarea acestei clauze, precum și a altor clauze (a se vedea mai jos), toate cătușele vor fi înlăturate de la directorul general al OMS, permițându-i acestuia să declare urgențe sanitare după bunul plac.

Modificările ar da OMS dreptul de a lua măsuri importante pentru a colabora cu alte națiuni și alte organizații din întreaga lume pentru a face față presupusei crize de sănătate a oricărei națiuni, chiar și împotriva dorințelor declarate ale acesteia. Puterea de a declara urgențe sanitare este un instrument potențial pentru a rușina, intimida și domina națiunile. Ea poate fi folosită pentru a justifica ostracizarea și acțiunile economice sau financiare împotriva națiunii vizate de către alte națiuni aliniate cu OMS sau care doresc să dăuneze și să controleze națiunea acuzată.

Deși sponsorizată de o administrație americană, cea mai semnificativă utilizare de către OMS a acestei autorități arbitrare de a declara urgențe naționale va fi folosită împotriva Statelor Unite, dacă guvernul nostru va îndrăzni din nou să ia poziții antiglobaliste, așa cum a făcut-o sub administrația Trump.

Cât timp avem la dispoziție pentru a opri modificările?

Conținutul amendamentelor propuse a fost făcut public abia la 12 aprilie 20226 , ceea ce lasă puțin timp pentru a protesta înainte de votul programat. După cum s-a menționat, amendamentele sunt programate și aproape sigur vor fi promulgate în perioada 22-28 mai 2022.

Reglementările existente ale OMS prevăd apoi o perioadă de grație de 18 luni în care o națiune își poate retrage votul "da" pentru amendamente, dar actualele amendamente propuse ar reduce această oportunitate la șase luni. Dacă amendamentele sponsorizate de SUA sunt adoptate, majoritatea națiunilor ar putea, în următoarele șase luni, să își schimbe votul individual și să anuleze aprobarea. Dar aceasta este o propunere mult mai dificilă decât oprirea întregului proces acum.

    Trebuie să acționăm acum pentru a împiedica adoptarea amendamentelor, inclusiv prin exercitarea unei presiuni suficiente asupra Statelor Unite pentru a le retrage din considerare. Dacă acest lucru eșuează, iar amendamentele sunt aprobate la reuniunea din luna mai a organismului de conducere al OMS, trebuie să facem atunci efortul de a influența o majoritate a națiunilor să își schimbe votul în favoarea votului "nu".

Fără o rezistență organizată, amendamentele vor trece cu siguranță

La 26 ianuarie 2022, aceeași Misiune Permanentă a Statelor Unite la Organizația Națiunilor Unite de la Geneva a trimis un memoriu de o pagină către OMS, confirmând că amendamentele au fost trimise. Acesta conținea, de asemenea, un scurt raport al aceleiași Loyce Pace, secretar adjunct pentru afaceri globale HHS.7 Cel mai important, memoriul enumera toate națiunile care susțineau amendamentele SUA. Mărimea și puterea grupului garantează că amendamentele vor fi adoptate dacă nu vor întâmpina nicio presiune externă semnificativă.

Iată cele 20 de națiuni, plus Uniunea Europeană, enumerate de SUA ca fiind susținătoare ale amendamentelor:

Albania, Australia, Canada, Columbia, Costa Rica, Republica Dominicană, Guatemala, India, Jamaica, Japonia, Monaco, Muntenegru, Norvegia, Peru, Republica Coreea, Elveția, Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, Statele Unite ale Americii, Uruguay, Statele membre ale Uniunii Europene (UE).

Uniunea Europeană, o organizație globalistă, a fost printre cei mai mari susținători ai creșterii puterii globale a OMS. Din UE fac parte următoarele 27 de națiuni occidentale:

Austria, Belgia, Bulgaria, Bulgaria, Croația, Republica Cipru, Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Țările de Jos, Polonia, Portugalia, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia și Ungaria.

În total, 47 de națiuni susțin amendamentele propuse de SUA. Toate acestea au aprobat împuternicirea OMS de a declara o posibilă sau potențială urgență sau criză de sănătate în cadrul oricărei națiuni, în ciuda obiecțiilor și a refuzului acesteia de a coopera. Repet, aceste amendamente vor trece dacă cetățenii americani, precum și cetățenii din întreaga lume, nu se vor opune foarte puternic.

Definirea termenului "sănătate" și a domeniului de autoritate al OMS

Conform preambulului la regulamentele OMS, nu există o limită specifică pentru ceea ce constituie o urgență sanitară și, cu siguranță, nu se limitează la pandemii. Domeniul de competență al OMS include:8

un domeniu de aplicare care nu se limitează la o anumită boală sau mod de transmitere, ci acoperă "boli sau afecțiuni medicale, indiferent de origine sau sursă, care prezintă sau ar putea prezenta un prejudiciu semnificativ pentru oameni...

Puternicul domeniu de acțiune al OMS este definit și de numărul de alte organizații cu care este autorizată să coopereze odată ce a declarat o urgență sau o criză sanitară: "alte organizații interguvernamentale sau organisme internaționale competente cu care se așteaptă ca OMS să coopereze și să-și coordoneze activitățile, după caz, includ următoarele: Organizația Națiunilor Unite, Organizația Internațională a Muncii, Organizația pentru Alimentație și Agricultură, Agenția Internațională pentru Energie Atomică, Organizația Aviației Civile Internaționale, Organizația Maritimă Internațională, Comitetul Internațional al Crucii Roșii, Federația Internațională a Societăților de Cruce Roșie și Semilună Roșie, Asociația Internațională a Transportului Aerian, Federația Internațională a Navigației Maritime și Oficiul Internațional de Epizootii. "9

Preambulul Constituției OMS (separat de Regulamentul sanitar internațional) rezumă conceptul OMS cu privire la ceea ce este inclus în mandatul său de îmbunătățire, îndrumare și organizare a sănătății mondiale:10

OMS rămâne ferm angajată să respecte principiile enunțate în preambulul Constituției

    Sănătatea este o stare de deplină bunăstare fizică, mentală și socială și nu doar absența bolii sau a infirmității.
    Bucuria de a se bucura de cel mai înalt nivel de sănătate posibil este unul dintre drepturile fundamentale ale fiecărei ființe umane, fără deosebire de rasă, religie, convingeri politice, condiție economică sau socială.
    Sănătatea tuturor popoarelor este fundamentală pentru realizarea păcii și a securității și depinde de cea mai deplină cooperare a indivizilor și a statelor.
    Realizările oricărui stat în domeniul promovării și protejării sănătății sunt valoroase pentru toți.
    Dezvoltarea inegală în diferite țări în ceea ce privește promovarea sănătății și controlul bolilor, în special al bolilor transmisibile, reprezintă un pericol comun.
    Dezvoltarea sănătoasă a copilului este de o importanță fundamentală; capacitatea de a trăi armonios într-un mediu total în schimbare este esențială pentru această dezvoltare.
    Extinderea către toate popoarele a beneficiilor cunoștințelor medicale, psihologice și a cunoștințelor conexe este esențială pentru realizarea deplină a sănătății.
    O opinie informată și o cooperare activă din partea publicului sunt de cea mai mare importanță pentru îmbunătățirea stării de sănătate a populației.
    Guvernele au o responsabilitate față de sănătatea popoarelor lor, care poate fi îndeplinită numai prin asigurarea unor măsuri sanitare și sociale adecvate.

Având în vedere evaluarea OMS cu privire la amploarea preocupărilor, mandatelor și obiectivelor sale în materie de sănătate - aproape orice fel de situație problematică care afectează populația unei națiuni ar putea fi considerată o problemă de sănătate. Într-adevăr, conform abordării OMS, ar fi dificil de găsit orice problemă națională importantă care să nu fie o potențială problemă de sănătate. Odată cu adoptarea iminentă a amendamentelor sponsorizate de americani la Regulamentul sanitar internațional, OMS va avea mână liberă pentru a folosi aceste definiții extinse ale sănătății pentru a numi criză orice dorește în orice națiune dorește. 

Noile puteri radicale vor fi conferite directorului general al OMS, care va putea acționa pe cont propriu. Directorul general este Tedros Adhanom Ghebreyesus, cunoscut sub numele de Tedros. Tedros, primul director general al OMS care nu este medic, este un activist și politician marxist extrem de controversat din Etiopia, instalat de Partidul Comunist Chinez. În ciuda faptului că rolul său de apologet al mușamalizării comuniștilor chinezi la începutul COVID-19, acest "prieten drag al lui Anthony Fauci" a fost reales fără opoziție în 2022 pentru un al doilea mandat de cinci ani.11 Alegerea sa inițială în 2017, urmată de realegerea sa fără opoziție în 2022, reprezintă o demonstrație de rău augur a influenței comuniștilor chinezi asupra OMS12 , ceea ce face ca împuternicirea în continuare a agenției ONU să fie extrem de periculoasă.

Conform noilor reglementări, OMS nu va fi obligată să se consulte în prealabil cu națiunea identificată pentru a "verifica" evenimentul înainte de a lua măsuri. Această cerință este eliminată de amendamentele americane (articolul 9.1). Amendamentele impun un răspuns în 24 de ore din partea națiunii identificate, în caz contrar OMS o va identifica drept "respingere" și va acționa independent (articolul 10.3). În cazul în care națiunea identificată "nu acceptă oferta de colaborare în termen de 48 de ore, OMS ... împărtășește imediat cu celelalte state părți informațiile de care dispune ..." (articolul 10.4).

    Indicând amploarea domeniului de competență al OMS, agenția va avea dreptul de a implica mai multe alte agenții ale ONU, inclusiv cele legate de alimentație și agricultură, sănătate animală, programe de mediu, "sau alte entități relevante" (articolul 6.1). Nici acest lucru nu va necesita permisiunea națiunii identificate. Națiunea vizată este, de asemenea, obligată să trimită la OMS orice date relevante privind secvențele genetice. Și, după cum am văzut, preambulul acestor reglementări prezintă o gamă mult mai largă de agenții potențial colaboratoare.

În conformitate cu reglementările propuse, OMS însăși ar urma să elaboreze și să actualizeze "criteriile de alertă timpurie pentru evaluarea și actualizarea progresivă a riscului național, regional sau global reprezentat de un eveniment cu cauze sau surse necunoscute..." (Noul articol 5). Observați că evenimentul care pune în pericol sănătatea poate fi atât de nespecific încât să aibă "cauze sau surse necunoscute". Astfel, Tedros și orice viitor director general al OMS vor avea puteri nelimitate de a defini și apoi de a-și pune în aplicare intervențiile. 



Noile puteri extinse ale OMS 

Regulamentele propuse, în combinație cu cele existente, permit OMS să ia măsuri "dacă directorul general consideră, pe baza unei evaluări efectuate în temeiul prezentului regulament, că se produce o urgență de sănătate publică potențială sau reală de interes internațional..." (articolul 12.2). Altfel spus, Tedros trebuie doar să "considere" că există un risc "potențial sau real".

Susținătorii mondiali ai OMS

OMS nu este de una singură o putere globală. La începutul pandemiei, a acționat ca un grup de fațadă pentru exploatatorii internaționali ai umanității, pe care îi descriem în noua noastră carte COVID-19 și prădătorii globali. În special, s-a asigurat că comuniștii chinezi puteau ascunde gravitatea pandemiei în timp ce se răspândea în lume cu avioane de pasageri din marile sale orașe, inclusiv din Wuhan însuși. Am observat și documentat deja că Partidul Comunist Chinez și Xi Jinping au o influență enormă asupra OMS.  

Chiar și după ce Donald Trump a redus contribuția americană la OMS în februarie 2020, SUA a rămas cel mai mare donator al OMS. La 31 martie 2020, contribuția SUA era de 115,8 milioane de dolari, urmată de China, cu aproximativ jumătate din această sumă, urmată de Japonia, Germania, Regatul Unit, Franța, Italia și Brazilia13.

Apoi, la începutul lunii iulie 2020, Trump a notificat Congresul și ONU că se retrage în mod oficial din OMS. Bill Gates a anunțat rapid că își mărește contribuția din partea Fundației Bill & Melinda Gates la 250 de milioane de dolari14.

După Partidul Comunist Chinez, Bill Gates are probabil cea mai mare influență asupra OMS. În cartea noastră, COVID-19 și prădătorii globali: Noi suntem prada, descriem în capitolul 15 modul în care Bill Gates, Klaus Schwab și gigantica fundație medicală Wellcome Trust au creat CEPI - Coaliția pentru inovații în domeniul pregătirii pentru epidemii. Aceasta a devenit centrul activităților de prădători la nivel global în pregătirea pentru pandemia anticipată. Aceasta a reunit agențiile-cheie din SUA, inclusiv FDA, CDC, NIAID, NIH, ONU, OMS, companii farmaceutice gigantice, bănci și multiple alte surse de bogăție și putere.

În 2017, sau mai devreme, CEPI a încheiat un acord numit memorandum de înțelegere cu OMS. CEPI a prezentat apoi o prezentare PowerPoint la OMS în iulie 2017, împărțind de fapt lumea între CEPI al lui Gates și OMS în viitoarea pandemie. Gates se va ocupa de finanțarea, furnizarea și distribuirea vaccinurilor, iar OMS va controla și monitoriza comunitatea științifică și medicală. Printre stipulațiile din PowerPoint, pe care fundația creată de Gates l-a prezentat, se numără faptul că firmele farmaceutice vor fi rambursate de către guvern pentru toate costurile directe și indirecte pentru dezvoltarea platformelor lor de producție de mare viteză.

OMS a fost extrem de eficientă în timpul COVID-19 în punerea în aplicare a obiectivelor prădătorilor globali, conduși de grupurile din jurul lui Bill Gates și de Partidul Comunist Chinez, în campania lor organizată de asalt și teroare împotriva democrațiilor occidentale. Acest lucru a dus în mod intenționat la slăbirea vastă a oricăror națiuni potențial antiglobaliste, orientate spre libertate și patriotice, inclusiv SUA, Marea Britanie, Australia, Canada și altele. Acest succes poate explica de ce prădătorii globali au ales OMS pentru a da acum o lovitură mortală majoră și potențial letală suveranității națiunilor lumii.  

Europenii solicită noi și noi creșteri suplimentare ale puterii OMS  

Există o dezbatere tot mai intensă cu privire la creșterea în continuare a puterii OMS de a pedepsi națiunile necooperante sau disidente.15 Unii "au tras un semnal de alarmă cu privire la faptul că OMS primește prea multă putere în detrimentul suveranității naționale". Unii și-au exprimat îngrijorarea cu privire la influența Chinei asupra OMS: "Nu numai că și-a mărit plățile către OMS în ultimii ani, dar se bucură și de o relație specială cu liderul acesteia".

Însă alții solicită creșterea capacității OMS de a sancționa țările care nu se conformează. Ca un ecou al unor planuri recente făcute publice de administrația Biden, unele națiuni solicită "acțiuni coordonate la nivel național și global pentru a aborda dezinformarea, dezinformarea și stigmatizarea care subminează sănătatea publică". Ministrul german al sănătății, Jens Spahn, a propus "ca țările care nu-și respectă angajamentele față de OMS să fie sancționate". Tedros a spus: "poate că explorarea sancțiunilor ar putea fi importantă".

Tratatele cu OMS: O altă amenințare enormă la adresa suveranității - cu un termen mai lung

Înainte de a afla despre această amenințare actuală și mai imediată la adresa suveranității SUA, ne concentram asupra planurilor OMS de a începe să încheie tratate cu națiuni individuale pentru a prelua structurile generale de sănătate ale acestora, făcând din OMS autoritatea directoare și centrală pentru asistența medicală din lume. Pe lângă numeroasele apariții la radio, la televiziune și în public în care am oferit detalii despre această amenințare, am scris o rubrică pe America Out Loud, datată 18 februarie 2022, "Tedros prezintă planul globalist de preluare a sistemelor de sănătate din lume "16 .

Dacă sunt puse în aplicare, tratatele devin o amenințare chiar mai mare decât amendamentele la Regulamentul Sanitar Internațional al OMS, dar avem mai mult timp să ne ocupăm de tratate decât de amendamente.

    Trebuie să recunoaștem că aceste amendamente sponsorizate de americani reprezintă un mare pas spre pierderea voluntară de către America a suveranității sale în favoarea Noii Ordini Mondiale sau a Marii Reîntoarceri - și că, în lipsa unei opoziții puternice, ratificarea amendamentelor este o concluzie inevitabilă. Succesul sau eșecul nostru în a opri ratificarea acestor amendamente va stabili modelul pentru viitor, inclusiv efortul continuu al OMS de a încheia tratate cu caracter obligatoriu din punct de vedere juridic, care privează națiunile de suveranitatea lor.  

De ce ar renunța guvernul SUA la suveranitatea sa

De ce ar renunța SUA la suveranitatea sa în favoarea altor națiuni? În realitate, acest proces se desfășoară cel puțin de la încercarea eșuată a președintelui Wilson de a convinge Senatul să aprobe aderarea SUA la Liga Națiunilor. A escaladat de la cel de-al Doilea Război Mondial încoace, deseori sub umbrela și sub autoritatea Organizației Națiunilor Unite, de care mulți prădători globali sunt îndrăgostiți și pe care o folosesc ca o poveste de acoperire pentru prădătorii lor. După cum este documentat în cartea noastră, COVID-19 și prădătorii globali, Bill Gates și Klaus Schwab au încheiat acorduri de cooperare cu ONU pentru versiunile lor ale Noii Ordini Mondiale. 

Președintele Biden a declarat recent la Business Round Table - președinții și directorii executivi ai celor mai bogate 200 de corporații din America - că ei trebuie să conducă Noua Ordine Mondială în creștere:17

"Iar acum este un moment în care lucrurile se schimbă.  Vom... va exista o nouă ordine mondială, iar noi trebuie să o conducem.  Și trebuie să unim restul lumii libere pentru a o face."

John Kerry, țarul climatic al președintelui, anunțase că atunci când americanii l-au ales pe Biden, au votat pentru Marea Resetare, fie că știau sau nu.18

Discuții și concluzii

Planificarea acestor modificări devastatoare sponsorizate de SUA la Regulamentul internațional de sănătate al OMS a fost atât de discretă încât ar fi putut scăpa atenției, cu excepția eforturilor unei singure persoane, James Roguski. El a fost primul care a recunoscut această amenințare și, la 31 martie 2022, a publicat un raport cu titlul "TREZIȚI-VĂ și mirosiți arderea Constituției noastre".19 De asemenea, ne-a ajutat, revizuind împreună cu noi materialul și acest raport. Din fericire, curajosul nostru coleg medic Robert Yoho ne-a alertat inițial cu privire la activitatea lui Roguski și la importanța acesteia20.

Ne confruntăm cu o amenințare iminentă la adresa suveranității SUA prin aceste amendamente cu caracter juridic obligatoriu la Regulamentul internațional de sănătate al OMS care - fără o opoziție fermă - vor fi aproape sigur adoptate în timpul următoarei reuniuni a organismului de conducere al OMS, Adunarea Mondială a Sănătății, care va avea loc în perioada 22-28 mai 2022. După cum s-a menționat anterior, există o perioadă de grație de șase luni după aprobarea amendamentelor, în timpul căreia țările își pot retrage aprobarea, dar o majoritate care să facă acest lucru pare foarte puțin probabilă. În acest moment, trebuie să ne concentrăm pe împiedicarea aprobării amendamentelor de către WHA.   

Trebuie să organizăm imediat o campanie internațională, concentrată în special în America, pentru a forța SUA să retragă aceste amendamente înainte ca ele să fie supuse la vot. În caz contrar, America și națiunile lumii vor face un pas uriaș spre pierderea suveranității naționale în favoarea OMS și ONU. În realitate; își vor pierde puterile suverane în favoarea prădătorilor globali care conduc ONU și OMS, inclusiv Partidul Comunist Chinez și susținătorii Marii Reinițializări, precum Bill Gates, Klaus Schwab, precum și fundații și corporații gigantice - toți beneficiind de pe urma slăbirii sau distrugerii suveranității națiunilor occidentale. Civilizația occidentală și, în principal, Statele Unite, este tot ceea ce se opune cu tărie preluării globaliste a lumii, numită Noua Ordine Mondială sau Marea Resetare.

Autor principal: Peter R Breggin MD

https://www.americaoutloud.com/biden-handing-over-u-s-sovereignty-to-who/?fbclid=IwAR1VGSsj_AbtAljKfd4Gd2L_qPwuViBBp3smhdC4ZaiuZd8pPK2UMNl80TA
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

https://fb.watch/d2uMVxtbaB/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.