joi, 19 ianuarie 2023

6G: TU EȘTI “ANTENA”!

 

6G: TU EȘTI “ANTENA”!
“Cuplarea bobinelor de cupru cu sistemele VLC folosește oamenii ca antene pentru a alimenta tehnologia pe care o folosesc” (Popular Mechanics)
Oamenii de știință de la UMass Amherst au descoperit că oamenii pot juca un rol crucial în eficientizarea VLC prin utilizarea corpului lor ca purtător pentru cuprul spiralat pentru a capta energia reziduală din VLC.
Autorul principal al studiului, Jie Xiong, profesor UMass Amherst de științe informaționale și informatice, explică :
„VLC este destul de simplu și interesant. În loc să folosească semnale radio pentru a trimite informații fără fir, folosește lumina de la LED-uri care se pot aprinde și stinge, de până la un milion de ori pe secundă.”
Acum știm și de ce UE donează becuri LED ucrainienilor...
Acum știm si de ce “moneda digitală” este strans legată de ENERGIA NOASTRĂ și de ce vor sa ne monitorizeze fiecare mișcare cu cipuri și sa ne restricționeze libertatea de mișcare.
Resurselor umane aflate in deplasare li se colectează energia acolo unde sunt!
Acum înțelegeți de ce se importa imigranți și de ce vor toți politicienii “naționaliști” sa vina romanii acasa?
Credeați ca ne deschide Europa porțile degeaba? Credeați ca Austriei ii convine sa mergeți in Germania, Franța și Italia, de unde cumpara energia mai scump decât din România?
ASTA SUNTEM PENTRU POLITICIENI: BATERII, ANTENE ... RESURSE!
Ca vacile, porcii și iepurii!
Aici aveti articolul: Oamenii de știință doresc să folosească oamenii ca înainte pentru a alimenta 6G
De ce? Pentru că corpul tău este destul de grozav la recoltarea energiei irosite. https://www-popularmechanics-com.translate.goog/.../...
Aici aveti articolul: TEHNOLOGIA WIRELESS DE ULTIMĂ GENERAȚIE POATE FOLOSI CORPUL UMAN PENTRU ENERGIE https://www-umass-edu.translate.goog/.../next-generation...

miercuri, 18 ianuarie 2023

Solicităm emiterea cărții de identitate după modelul 1997

 

Asociația pentru Libertatea Românilor, scrisoare deschisă către MAI privind proiectul OG referitor la cartea electronică de identitate: Solicităm emiterea cărții de identitate după modelul 1997
CĂTRE,
MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
Subiect: Proiectul de Lege pentru modificarea și completarea unor acte normative privind evidența persoanelor, actele de identitate ale cetățenilor români, precum și actele de rezidență ale cetățenilor statelor membre ale Uniunii Europene și Spațiului Economic European rezidenți în România
Asociația Pentru Libertatea Românilor, analizând proiecul de lege supus dezbaterii publice, prin reprezentantul legal și prin membrii săi -
Solicităm reglementarea condițiilor necesare emiterii cărții de identitate, format ID 1, model 1997, și după data de 31 decembrie 2023.
Solicităm demararea unei proceduri eficiente de reevaluare a Regulamentului (UE) 2019/1157 al Parlamentului European și al Consiliului din 20 iunie 2019 privind consolidarea securității cărților de identitate ale cetățenilor Uniunii și a documentelor de ședere eliberate cetățenilor Uniunii și membrilor de familie ai acestora care își exercită dreptul la liberă circulație în noul context internațional creat de conflictul de la granițele statutui român în condițiile în care atât nivelul de securitate cibernetică diferă de la un stat mebru la alt stat membru, cât și tipul de agresiune la care fiecare dintre aceste state ar putea fi supus.
Propunem demararea unor consultări cu organismele europene competente pentru obținerea unor derogări/modificări pentru exercitarea dreptului la circulație pentru cetățenii care posedă un act de identitate simplu (în formatul actual).
Solicităm inițierea unui proces de evaluare a riscului și beneficiilor procesului de transformare digitală (care are caracter ireversibil) în care să fie puse în balanță beneficiile simplificării operațiunilor birocratice vizate de modificările legislative cu riscurile breșelor de securitate împotriva cărora nu există garanții absolute.
Solicităm să luați în considerare că garantarea securității statului român și menținerii păcii în spațiul european este strâns legată de garantarea securității cibernetice și nu s-a înregistrat niciun rezultat notabil în acest sens în anul 2022.
Solicităm să luați în considerare că un număr însemnat de persoane de naționalitate română invocă motive de conștiință și religie pentru a nu adera la procesul de transformare digitală preconizat, indiferent de gradul de simplificare a vieții lor.
Se prevede posibilitatea persoanei de a opta pentru o carte de identitate simplă.
Se dorește înlocuirea actualului tip de carte de identitate simplă cu un nou tip de carte de identitate simplă.
Producerea cărții de identitate simple în noul format conține în mod necesar elemente de noutate care constituie motivul pentru care leguitorul european dorește preschimbarea tuturor actelor de identitate deja emise și aflate în termenul de valabilitate sau de format vechi. Logistica și know-how-ul necesare și suficiente pentru producerea cărții de identitate simple există deja la nivelul local, fără a implica niciun efort financiar și de resurse umane suplimentar, tipărirea cărții de identitate simple în formate noi nu se justifică
Subliniem necesitatea eliminării noutăților legislative care instituie posibilitatea autorităților române de a nu emite cărți de identitate tipărite.
Solicitarea noastră este ca persoanele care invocă motive de conștiință, securitate sau opinie să poată folosi actualele documente de identitate până la expirarea valabilității lor, iar după expirare să poată obțină în continuare același tip de cărți de identitate neelectronice simple, care să nu conțină informații ascunse sau codificate și nici dispozitive de stocare a datelor.
Această solicitare constituie o reiterare a demersurilor anterioare legate de aprobarea OUG nr. 82/2012 inițiate de asociația noastră și un număr de 46 de ONG-uri. Reamintim cererea de organizare a a unui referendum pentru respingerea introducerii oricărui act electronic și biometric susținută de peste 1 milion de persoane cu drept de vot.
Cu aleasă stimă,
Profesor Nicolae Livadă
Președinte Asociația Pentru Libertatea Românilor

"Plângere" către Colegiul Medicilor--model

 

V-ați vaccinat și medicul de la centru nu v-a prezentat posibilele reacții adverse? Reclamati-l la Colegiul Medicilor din România și din județul în care locuiți.
Ați spus medicului că ați avut probleme după vaccinare și v-a ignorat? Reclamați-l !
V-ați săturat să tot bateți la uși închise, să fiți refuzați, ignorați, plimbați pe la ușile cabinetelor medicilor de familie , din clinici, policlinici, spitale, laboratoare, vi s-au lungit urechile și vi s-au agravat afecțiunile așteptând cu orele , zilele, lunile sau chiar cu anii să vă vină rândul ? Reclamați-i !
V-ați saturat și să tot fie băgați în aceeași oală medicii care și-au păstrat integritatea, demnitatea și conștiința, riscându-și astfel cariera cu cei care încalcă flagrant și constant jurământul lui Hipocrat ?
Colegiul Medicilor din România probabil din lipsă de activitate, au făcut o fixație și o tot hărțuie pe D-na Dr. Hagima Geanina .
Haideți să le alungăm monotonia și să le dam de lucru sesizând toate situațiile în care medicii nu și-au făcut treaba pentru care sunt plătiți, făcând totodată de rușine breazla din care fac parte.
Sub linia punctată de mai jos vă pun la dispoziție un model (simplu și pe înțelesul tuturor) de "Plângere" către Colegiul Medicilor pe care să îl completați cu datele voastre, plângere prin care puteți sesiza situațiile în care ați fost puși de anumiți medici prezentând modul în care ați fost "tratați" ,...
Puteți adapta textul cum doriți inclusiv și pentru plângeri câte Consiliul pentru Combaterea Discriminării și către Protecția Consumatorului.
Faceți plângerile în care două exemplare și depuneți-le cu număr de înregistrare la registraturile acestor instituții și cereți să vi se dea înapoi un exemplar cu număr de înregistrare.
Dacă nu aveți posibilitatea să mergeți să depuneți fizic plângerile, trimiteți pe email la adresa office@cmr.ro și solicitați neapărat să vi se dea număr de înregistrare care să vă fie comunicat la adresa de e-mail pe care o veți trece în plângere.
Adresele de e-mail ale Colegiilor Medicilor fin județe le găsiți cu ușurință pe net.
După ce medicii cu "exces de zel" Vor fi chemați la "extemporale", nu își vor mai permite apoi să vă batjocorească după bunul lor plac.
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
..................................................
Către,
Colegiul Medicilor din ...................
DOMNULE PREȘEDINTE
Subsemnata/ Subsemnatul .........................., identificat/ ă cu CI/ BI seria ...., nr. ........, având CNP ................, cu domiciliul în localitatea ....................., str. ......................., nr. ........., bl. ......., scara ...........,
et. ......., ap. ........., sector/ județ .........................., telefon .........., email ........., adresă de corespondență (dacă locuiți la altă adresă decât cea din CI), formulez prezenta
PLÂNGERE
împotriva medicului ......................, specializarea ...................., cu cabinet medical la Policlinica/ Spitalul /Clinica /Laboratorul ..........................situat în localitatea ..............., str. ...................., nr. ................., sector/ județ ......................, pentru următoarele
Motive
În data de ................, în urma unei programări din data de ............, m-am prezentat la policlinica/ spitalul/cabinetul medical ................., pentru (consult, analize, etc)...................., unde medicul ............................................................... (descrierea detaliată a faptelor și indicarea motivelor și a prejudiciului cauzat).
Solicit cercetarea disciplinară a medicului...... și tragerea la răspundere/sancționarea acestuia pentru motivele mai sus precizate.
Anexez următoarele înscrisuri .................
Data :
Semnatura :

2023 - Oamenii vor mânca acum insecte fără să știe.

 

UE a dat permisiunea ca insectele (greieri domestici) să fie adăugate în produsele de panificație, pastele și alte produse semifinite "pentru populație" în noul an 2023.
Deși există prea puține dovezi publicate cu privire la alergii și la posibilele reacții anafilactice, Comisia Europeană consideră că nu este necesar să se înregistreze cerințe specifice de etichetare privind posibilele reacții alergice.
Cu toate acestea, există o mare probabilitate ca persoanele care sunt alergice la crustacee, moluște și acarieni să sufere reacții alergice atunci când consumă produse cu adaos de greieri domestici.
De asemenea, poate duce la noi reacții alergice la substratul cu care sunt hrănite insectele.
Prin urmare, există o cerință de etichetare doar dacă produsul conține pudră "Acheta domesticus".
Aceasta înseamnă că: oamenii trebuie să se informeze singuri că "Acheta domesticus" este măcinat sub formă de pulbere și amestecat cu greieri domestici și trebuie să verifice pe propria răspundere dacă ar putea avea o reacție alergică la acest produs.
Autorizația începe la 24 ianuarie 2023.
Responsabil pentru autorizare:
Ursula VON DER LEYEN
Următoarele produse "pentru populația generală" ar putea fi puse în curând în vânzare cu adaos de greieri domestici (Acheta domesticus):
- Pâine multigrâu
- Rulouri de pâine multigrâu
- Biscuiți și baghete de pâine
- Batoane de cereale
- Preamestecuri uscate pentru produse de panificație
- biscuiți
- Paste făinoase uscate umplute și neumplute
- sosuri
- Produse prelucrate din cartofi
- mâncăruri pe bază de leguminoase și legume
- pizza
- Paste generale și produse din zer praf
- Analogi de carne (alternative vegetariene la carne)
- Supe și concentrate de supe, supe praf
- Gustări pe bază de făină de porumb
- Băuturi asemănătoare berii
- Produse din ciocolată, fructe cu coajă lemnoasă și semințe oleaginoase
- Gustări (cu excepția chipsurilor) și preparate din carne.

Șah mat la sistemul imunitar

 

Doctorii explică mecanismul. Cancere galopante la tinerii vaccinați
Moartea la 30 de ani a ajuns o normalitate post-vaccinare. Ieri, un fotbalist român s-a stins din viață la 30 de ani, după un cancer galopant care l-a ucis în doar 30 de zile. Medicii spun că ARN-ul mesager din vaccinul anti-Covid ajunge să distrugă competența sistemului imunitar și, astfel, acesta nu mai distinge sau nu mai poate distruge celulele tumorale, care apar tot timpul în organismele umane.
Adrian Sorin Cristea, un fotbalist român în vârstă de 30 de ani, a murit la doar o lună după ce fusese diagnosticat cu cancer. Tot ieri, un solist american în vârstă de 31 de ani a fost răpus de un atac de cord inexplicabil. De fapt, nu mai trece nicio zi în care să nu aflăm de morți subite la tineri și adolescenți. Medicii spun că se dorește impunerea unei noi normalități, în care tinerii mor brusc, dar că teoria este în totalitate falsă. În fapt, aproape toate decesele la tineri au o legătură cu vaccinarea anti-Covid, deși se depun eforturi uriașe pentru a reduce la tăcere medicii care îndrăznesc să vorbească despre acest lucru. În ce privește cancerele galopante, care au început să răpună tot mai mulți tineri, explicația este cât de poate de clară: sistemul imunitar a fost compromis.
”În general, celulele tumorale apar tot timpul în organismele umane, însă sistemul imunitar este antrenat să distrugă aceste celule pe măsură ce ele se formează. Cu cât sistemul imunitar este într-o stare mai bună, cu atât sunt distruse mai repede și mai eficient aceste celule tumorale care apar. Dacă sistemul imunitar este debilitat de anumiți factori, avem de-a face cu o formă de disimunitate, care poate face, printre altele, ca organismul să nu mai reușească să distrugă aceste celule tumorale. Fie nu le mai recunoaște, fie nu mai are capacitatea de a le distruge. Și atunci ele se înmulțesc și, la un moment dat, ne trezim cu o manifestare deja clinică a acestui fenomen”, ne spune dr. Oana Mihaela Secară.
Șah mat la sistemul imunitar
Medicii readuc în atenție faptul că una din țintele ARN-mesager este sistemul imunitar. Și asta pentru că ARN-ul mesager, din țesutul în care este injectat, în mușchiul deltoid, ajunge prima dată în limfă, după care ajunge în stațiile ganglionare limfatice, unde întâlnește celulele sistemului imunitar și pătrunde în aceste celule. ”Din acest moment, are două potențialități. Teoretic, așa cum au spus producătorii vaccinului, ARN-ul mesager stă foarte puțin în celulă, celula secretă proteina spike, care ar fi atacată de sistemul imunitar. Varianta reală, care ar fi trebuit studiată de-a lungul a foarte mulți ani, ca să vedem exact ce se întâmplă, așa cum se face în studiile serioase, este cea în care celula respectivă produce proteină spike mult mai mult timp sau chiar este modificată genetic în prezența ARN-ului mesager prin reverstranscriere și transformare a informației în informație de tip ADN, care este inclusă în genomul celulei și atunci celula devine permanent o producătoare de proteină spike”, ne-a declarat dr. Oana Mihaela Secară. Potrivit acesteia, dacă sunt mai multe astfel de celule și dacă ARN-ul mesager persistă mai mult timp în organism și dacă, într-adevăr, ARN-ul mesager schimbă ADN-ul celulelor, atunci războiul acesta fratricid, dintre celulele sistemului imunitar, care și-au păstrat competența, și cele care produc proteină spike, devine din ce în ce mai debilitant pentru sistemul imunitar în ansamblu, iar sistemul imunitar nu mai face față funcțiilor pe care le are. Și atunci celulele tumorale vor începe să plorifereze, acesta fiind mecanismul apariției cancerului după vaccinarea anti-Covid.
Efectele pot apărea și după 3-5 ani
Faptul că acum a crescut numărul de morți subite și de cancere galopante dovedește intenționalitatea de a face rău prin vaccin, deoarece este absolut evident că acei producători și acei oameni de știință malefici care au pus la punct acest produs au știut că se va întâmpla așa ceva, susține medicul Oana Mihaela Secară.
”Au știut exact că nu vor putea fi acuzați, deoarece aceste efecte adverse vor fi, în primul rând, polimorfe, afectând diverse organe, și nu poți face legătura între ele. Este ca și cum ai lovi o bilă pe o masă de biliard, care a lovit alte bile, și nu poți prevedea care va fi traiectoria fiecăreia. Și, în al doilea rând, nu poți face legătura temporală cu vaccinul, deoarece se întinde pe o perioadă absolut imprevizibilă. Unul poate avea un efect advers foarte rapid sau în prima lună sau în primele două-trei luni, altul poate să aibă un efect advers peste 3-4-5 ani, ajungându-se chiar și până la 10 ani”, ne-a precizat dr. Oana Mihaela Secară. Aceasta susține că depinde foarte mult de organism, de vulnerabilitățile pe care le are, cunoscute sau necunoscute în momentul în care s-au administrat aceste doze, sau de potențialități, care niciodată nu s-ar fi concretizat, dar care se activează în momentul în care vii cu acest puternic factor favorizant. ”Inclusiv mecanisme de carcinogeneză, care au legătură cu constelația genetică a organismului, dar care nu s-ar fi activat. De aceea vaccinul ar fi trebuit studiat zece ani, iar la tineri chiar zeci de ani, mai ales, să repetăm acest lucru, tinerii nu erau la risc Covid”, a mai afirmat dr. Oana Mihaela Secară.
național.ro

luni, 16 ianuarie 2023

Batalia finala impotriva omenirii se apropie de apogeu

  

 

https://www.bitchute.com/video/GBVISHXkvZzt/ 

 

5G MICROWAVES: LONG RANGE URBAN TARGET ACQUISITION/KILL SYSTEM -- MARK STEELE

 

 

https://www.bitchute.com/video/orWUzbMIantH/ 

 THE VAX EMF 5G KILL GRID

 

https://zeeemedia.com/interview/the-walking-dead-5g-patents-to-turn-people-into-zombies-never-ending-viruses-todd-callendar-lisa-mcgee/


 "THE WALKING DEAD" - 5G și brevete pentru a transforma oamenii în zombi, viruși fără sfârșit - Todd Callendar & Lisa McGee

 

 https://rumble.com/v24tzy8-fema-whistleblower-camps-for-dissent-and-the-next-5g-pandemic-secret-fema-d.html

 FEMA Whistleblower - Lagărele pentru disidență și următoarea pandemie 5G - Documente SECRETE FEMA

duminică, 15 ianuarie 2023

DESPRE TREZIRE

 

 


 

..ADORMITII --NU ÎNCERCA SĂ-I TREZEȘTI... DEVIN FEROCE
Cei mai mulți oameni sunt "adormiți" care nu doresc să se trezească din somnul lor voluptuos... sau chiar din coșmaruri.
Socrate credea cu optimism că toți oamenii aspiră la bine și că, dacă fac răul, o fac din ignoranță, dar că ar fi suficient să-i lămurim asupra greșelii lor pentru a le permite să se pocăiască.Ar fi foarte frumos și, în plus, foarte simplu, dacă lucrurile ar sta într-adevăr așa; dar, din păcate, există numeroase indicii care sugerează că o astfel de teorie este falsă.
Adevărul este că, cu cât observi mai mult comportamentul ființelor umane, cu atât mai mult ajungi să recunoști că majoritatea covârșitoare a acestora sunt niște adormiți, care nu vor să se trezească din somnul lor voluptuos, nici măcar din coșmaruri; care vor să continue să doarmă, în ciuda tuturor, chiar dacă casa în care locuiesc ia foc; care nu simt nici un fel de recunoștință față de cei care încearcă să-i trezească, ci, dimpotrivă, nutresc o ură implacabilă față de ei, ca și cum ar fi cei mai mari dușmani ai lor, în timp ce îi onorează și îi aplaudă pe făcătorii de prostii ticăloase care le favorizează somnul și visarea.
Pentru acea mică minoritate de treziți, care încep să-și dea seama de caracterul iluzoriu al lumii în care trăim și de caracterul rizibil, dacă nu de-a dreptul periculos, al majorității lucrurilor care stârnesc mulțumirea și dorința de imitație a celor mai mulți, problema se pune în acești termeni: ce să faci într-un context de visare generalizată, de ură față de adevăr, de resentiment față de orice voce care este în afara corului?
Cum să eviți trenul care, condus de un mecanic nebun și încărcat de somnambuli, este pe cale să se năpustească asupra celor care sunt treji, dar nu pot acționa pe întrerupătoare, pentru a-i abate graba nebună?
Și, din nou, este legitim ca cel trezit să încerce să le impună adevărul celor adormiți, dacă aceștia preferă, în schimb, o lume de minciuni; este corect să încerce să-i convingă, să-i convertească, să-i facă să se pocăiască, dacă ceea ce vor ei este exact opusul?
Desigur, grădinarul obișnuiește să smulgă buruienile care îi invadează grădina; dar lumea nu este o grădină și orice viziune asupra lumii are dreptul de a subzista în ea: chiar și cea care pare în mod evident eronată. Suprimarea opiniilor eronate nu este sarcina celui care s-a trezit, ci, în orice caz, de a oferi tuturor instrumentele necesare pentru a evalua ceea ce este corect și ceea ce este greșit: după aceea, fiecare trebuie să-și asume responsabilitatea pentru calea pe care intenționează să o urmeze.
Nimeni nu poate fi obligat să fie virtuos; nimeni nu poate fi obligat să caute adevărul dacă nu-l dorește și dacă îi preferă minciuna.
Pe de altă parte, este cert că, în acel moment, se pune problema supraviețuirii celui care crede că s-a trezit și care se găsește în permanență expus la șocurile și agresiunile celorlalți, adică ale celor adormiți: iar agresiunile cele mai amenințătoare sunt tocmai cele ale celor adormiți care au fost treziți cu forța pentru a fi iluminați.
Este o chestiune de supraviețuire.
Istoria ne oferă mult prea multe exemple de înțelepți care au fost răstigniți de o mulțime care nu dorea să fie luminată, care dorea să trăiască în continuare în întuneric. Iar societatea modernă de masă este societatea orbilor și a celor adormiți prin excelență: este apogeul actualei Kali Yuga, al Epocii Întunecate din ciclul evenimentelor cosmice.
Prin urmare, dacă nu dorește să meargă până la martiriu - și există, fără îndoială, idealuri care merită urmărite până la martiriu -, cel trezit este condus să se întrebe despre sensul vieții sale în societate și despre modul în care ar trebui să gestioneze relația cu semenii săi.
Într-adevăr, nimeni nu este dispus să își schimbe viziunea asupra lumii sau să lucreze serios asupra lui însuși, decât pe baza unei nevoi interioare profunde și sincere; iar aceasta din urmă nu poate veni niciodată de la un agent extern, decât în coincidență cu un impuls interior.
Ceea ce vrem să spunem este că oamenii sunt dispuși să facă un salt calitativ în evoluția lor spirituală doar dacă și atunci când se hotărăsc să conștientizeze problema, adică, în general, atunci când își dau seama nu doar că sunt nemulțumiți de viața lor actuală - ceea ce se întâmplă multora - ci și că sunt dispuși să se pună pe ei înșiși înșiși în pericol pentru a ieși din impasul în care se află.

În acel stadiu, și numai în acel stadiu, un eveniment extern poate acționa ca un detonator al crizei lor benefice și poate grăbi o conștientizare: poate fi o întâlnire cu o persoană bună și înțeleaptă, sau cu o carte, sau cu o situație neobișnuită și stimulantă (poate chiar una negativă, cum ar fi o boală sau o despărțire de o persoană dragă).
În schimb, dacă nu a sosit timpul și persoana nu este încă pregătită, niciun înțelept, nicio carte și nicio situație stimulatoare nu ar putea declanșa o evoluție spirituală; așa cum spune cartea Eclesiastul, există un timp pentru toate: să vorbești și să taci, să dormi și să te trezești, să trăiești și să mori. Și așa cum natura fizică nu face salturi, același lucru se poate spune și despre viața sufletului: procesul său evolutiv nu poate fi forțat.
Aceasta este, de fapt, eroarea de bază a tuturor revoluțiilor politice și sociale: să crezi că lumea poate deveni mai bună odată ce o formulă este înțeleasă și pusă în practică, indiferent de viața interioară a oamenilor. Dar dacă nu există o evoluție spirituală, nicio formulă, oricât de perfectă ar fi în teorie, nu se va dovedi capabilă să facă lumea mai bună; dimpotrivă, istoria este plină de exemple de formule ideale care s-au transformat în instrumente teribile de opresiune și răutate, fiind în mâinile unor oameni care nu au știut să facă nicio evoluție interioară.
Pentru persoana care este dispusă să se deschidă, să se implice, să evolueze spiritual, viața oferă oportunități nesfârșite de îmbunătățire, cu condiția să știe să le vadă.
O tulburare fizică, de exemplu, este cu siguranță un semnal: un semnal pe care corpul nostru ni-l trimite și care conține informații valoroase despre lipsa de armonie din viața noastră. În ultimă instanță, orice tulburare fizică poate fi urmărită până la dimensiunea spirituală; și este cu adevărat deconcertant să vezi cum marea majoritate a ființelor umane ignoră problema, străduindu-se să reducă la tăcere simptomul - adică semnalul de alarmă - în loc să meargă în căutarea problemei mai profunde pe care corpul a semnalat-o.
Mai rău, dacă tulburarea persistă, mulți oameni se bazează orbește pe medicamente și medici, ca și cum medicamentele și medicii ar putea înlocui conștientizarea necesară a problemei lor; și aceiași oameni care deleagă astfel protecția sănătății lor, semnând un act de schimb în alb cu aparatul oficial de sănătate, sunt apoi cei care cer să se ocupe personal și până în cel mai mic detaliu de lucruri absolut banale și secundare, cum ar fi alegerea noului model de mașină pe care să o cumpere sau operația estetică pentru mărirea sânilor.
Un alt exemplu al acestei tendințe de a delega chestiuni cu adevărat relevante către agenții externe este oferit de politică. Marea majoritate a oamenilor nu se informează în mod adecvat despre ceea ce ține de această sferă și preferă să semneze un bilet la ordin în alb partidelor, care își trimit oamenii de încredere în parlament, o legiune de "yes-men" cu sprijin flexibil, executanți fideli ai directivelor primite de la secretariatele lor.
Un argument similar poate fi adus pentru administrația publică. Rezultatul este că primarii și consilierii noștri, care se mișcă în sfera cantitativului și a ceea ce are un grad ridicat de vizibilitate (indiferent de eficiența sa), sunt cu greu capabili să conceapă soluții inovatoare la problemele cu care se confruntă.
Un om important din administrația provincială, în prezent ministru, a propus cu ceva timp în urmă să remedieze numărul mare de accidente mortale din nopțile de sâmbătă prin tăierea a mii de platani de-a lungul unui drum provincial istoric: ca și cum problema ar fi fost a platanilor (care, apropo, au și ei dreptul la viață) și nu a unui stil de viață greșit și a lipsei de responsabilitate din partea multor tineri.
Dar să ne întoarcem la problema celui care s-a trezit și care trebuie să se confrunte, în fiecare zi, cu o mulțime de somnambuli, care se mișcă periculos și reacționează agresiv dacă cineva încearcă să-i trezească și să-i facă responsabili.
Julius Evola a sugerat că, în vremuri de Kali Tuga, singurul lucru care trebuie făcut este să înveți să "călărești tigrul": adică, în loc să te opui frontal unei situații negative generalizate, să profiți de curent, să procedezi astfel încât să nu primești prea multe daune și chiar să poți să întorci în favoarea ta chiar caracteristicile acestei situații, pentru a păstra binele interior.

Oricum ar fi, fie că învață să călărească tigrul, fie că se obișnuiește să se lase dus de val, cel trezit este pe deplin conștient că nu este un supraom și că el singur nu poate schimba o anumită situație din societatea în care trăiește.
Ce ar trebui să facă, atunci?
Este foarte simplu.
În primul rând, va trebui să continue să lucreze neîncetat asupra lui însuși, pentru că propria evoluție spirituală este o sarcină care nu se termină niciodată și care devine din ce în ce mai solicitantă pe măsură ce se intră în ea.
În al doilea rând, să ofere - în măsura posibilităților sale - o perspectivă diferită celor din jurul său care par deschiși la schimbare, dar fără să se amăgească că îi va vedea schimbându-se peste noapte și fără să aștepte recunoștință sau prietenie, ci, dimpotrivă, luând în calcul un anumit grad de neînțelegere, dacă nu chiar ostilitate deschisă.
În orice caz, el știe că lucrurile se întâmplă atunci când a sosit momentul să se întâmple: nu cu un minut înainte, nici cu un minut după.
Aici se află armonia întregului: totul este așa cum ar trebui să fie și că acele lucruri care ne par negative sunt, de fapt, doar în măsura în care nu suntem capabili să le transformăm într-o oportunitate de creștere și perfecționare.
Cu alte cuvinte, dizarmonia este în noi, nu în creație; este responsabilitatea noastră pentru că nu suntem suficient de evoluați pentru a gestiona în mod responsabil și profitabil oportunitățile pe care viața ni le oferă, oricât de nepoliticos s-ar prezenta uneori sub forma unor evenimente dureroase.
Prin urmare, cel trezit este cel care, la un moment dat, decide să profite de oportunitățile pe care i le oferă viața pentru a reintra în posesia lui însuși, pentru a redeveni adevăratul protagonist al propriei voințe și acțiuni. El este cel care decide să nu mai dea altora delegația în alb a ceea ce îl privește personal, să asculte semnele și să învețe să recunoască avertismentele.
Lumea este plină de semne, viața este plină de avertismente. Se poate spune că nu există persoană, situație sau eveniment pe care îl întâlnim pe drumul nostru pământesc care să nu constituie semne, indicații, sugestii sau stimuli.
Totul ne vorbește, dacă suntem dispuși să ascultăm; dar, desigur, pentru a putea face acest lucru, trebuie mai întâi să învățăm să tăcem. Prea multe zgomote inutile, în afara și în interiorul nostru, ne împiedică să auzim esențialul; cacofonia de zgomote inutile și dizarmonice ne împiedică să auzim și să ne bucurăm de concertul magnific al Ființei.
Atâta timp cât continuăm să dormim, urechile noastre sunt închise la armonia Ființei și ochii noștri sunt închiși la splendoarea ei.
Să învățăm să ne deschidem ochii și urechile, să începem să ne trezim: pentru noi, cei care suntem cufundați în somn, mai este încă lumină de ziuă.
Singura lumină a zilei este cea care ne găsește treji, pregătiți , dornici să o primim în noi ,,
 SURSA:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0wzM5SZGouBt19CsZNFXQaAHa1n3XoL7LHNvtRkddEQQCmHNHq1CTV6NiXvQT44rvl&id=100052233588117

Adevărul ne face liberi

IPOTEZA Cei adormiți sunt hibrizii, creați intenționat, fără să știe și incapabili să realizeze nimic, pentru că așa au fost creați și programați. Acum mii de ani.

 t.me/LaVeritaCiRendeLiberiAdvanced/2733

 PRINCIPIILE LUCRULUI CU TINE

1) Dezvoltarea ființei umane nu este completă: ea este adormită și se poate trezi. Când adoarme, el se identifică cu mașina biologică și acționează mecanic.

2) Adevărata FIINȚĂ UMANĂ este "ființa în formă umană", adică sinele, nu o simplă mașină biologică cu o minte. Scopul mașinii este tocmai acela de a permite sinelui (adevăratul OM) să devină conștient de sine.

3) Lumea nu este exterioară, ci internă conștiinței de sine.

4) Cunoașterea legilor universale:

(a) Legea atracției
b) Legea oglinzii
c) Legea compensației
d) Simțul judecății
e) Ciclul de evoluție: de la sine, la sine și apoi înapoi la sinele conștient de sine.
f) Identificarea cu mașina biologică

5) Lucrarea:

a) Prezența în aici și acum
b) Transmutarea emoțiilor
c) Managementul progresiv al corpului fizic, emoțional și mental
d) Deschiderea inimii
e) Artă și frumusețe

 https://fb.watch/i3xY_cZmla/

joi, 12 ianuarie 2023

ROMANIA SE OPUNE AMENDAMENTELOR LA REGULAMENTUL INTERNATIONAL DE SANATATE

 UPDATE 16.1.2023

ROMANIA SE OPUNE AMENDAMENTELOR LA REGULAMENTUL INTERNATIONAL DE SANATATE https://www.bitchute.com/video/bzl7ZlWwgzUB/ Amendamentele propuse ar urma să:
Schimba natura generală a Organizației Mondiale a Sănătății, de la o organizație consultativă care face doar recomandări la un organism de conducere ale cărui proclamații ar fi obligatorii din punct de vedere juridic. (articolul 1)
Extindeau foarte mult domeniul de aplicare al Regulamentului sanitar internațional pentru a include scenarii care au doar "potențialul de a avea un impact asupra sănătății publice".
Căutați să eliminați "respectul pentru demnitatea, drepturile omului și libertățile fundamentale ale oamenilor". (articolul 3)
Acordă directorului general al OMS controlul asupra mijloacelor de producție prin intermediul unui "plan de alocare a produselor de sănătate" pentru a impune statelor părți dezvoltate să furnizeze produse de răspuns la pandemii, conform instrucțiunilor. (articolul 13A)
Acordă OMS autoritatea de a solicita examene medicale, dovada profilaxiei, dovada vaccinului și de a pune în aplicare urmărirea contactelor, carantina și TRATAMENTUL. (articolul 18)
Instituiți un sistem de certificate de sănătate la nivel mondial în format digital sau pe hârtie, inclusiv certificate de testare, certificate de vaccin, certificate de profilaxie, certificate de recuperare, formulare de localizare a pasagerilor și o declarație de sănătate a călătorului. (Articolele 18, 23, 24, 27, 28, 31, 35, 36 și 44 și anexele 6, 7 și 😎
Redirecționarea unor miliarde de dolari nespecificate către Complexul industrial farmaceutic spitalicesc de urgență, fără responsabilitate. (articolul 44A)
Permiteți divulgarea datelor personale de sănătate. (articolul 45)
Extindeți considerabil capacitatea Organizației Mondiale a Sănătății de a cenzura ceea ce consideră a fi dezinformare și dezinformare. (Anexa 1, pagina 36)
Crearea unei obligații de a construi, furniza și întreține infrastructura RSI la punctele de intrare. (Anexa 10)
Cea de-a 76-a Adunare Mondială a Sănătății este programată să aibă loc de duminică, 21 mai 2023, până marți, 30 mai 2023. Pentru ca amendamentele propuse să fie luate în considerare în cadrul celei de-a 76-a Adunări Mondiale a Sănătății, acestea trebuie să fie transmise Organizației Mondiale a Sănătății cu cel puțin 4 luni înainte.
IHRRC intenționează să transmită aceste propuneri de amendamente către OMS până duminică, 15 ianuarie 2023.
Regulamentul sanitar internațional este un drept internațional existent și obligatoriu din punct de vedere juridic. Dacă amendamentele propuse sunt prezentate celei de-a 76-a Adunări Mondiale a Sănătății, acestea ar putea fi adoptate cu o majoritate simplă a celor 194 de națiuni membre. În conformitate cu regulile deja convenite ale RSI, dacă amendamentele propuse sunt adoptate, națiunile membre nu ar trebui să ia nicio măsură suplimentară. Senatul Statelor Unite nu ar fi nevoit să asigure un vot de două treimi pentru a-și da "avizul și consimțământul". Nu ar fi necesară nicio semnătură din partea liderilor naționali."
SURSE:
Amendamentele propuse la Regulamentul sanitar internațional:
Ajutați să răspândiți cuvântul:
ROMANIA OPPOSES THE AMENDMENTS TO THE INTERNATIONAL HEALTH REGULATIONS

https://zeeemedia.com/interview/maria-zeee-james-roguski-who-secret-plan-to-eradicate-all-freedom-exposed-on-the-alex-jones-show/

 

 https://sarahwestall.com/secret-who-negotiations-for-pandemic-treaty-taking-place-this-week/?fbclid=IwAR2Kgvh1k1IswJTxLO5MNi4e5X4RaqhqmUyMkJu9d9uQO9AmcWtzALZ--us

Negocierile secrete ale OMS cu privire la propunerea de tratat privind pandemia sunt programate între 9 și 13 ianuarie. Aceste reuniuni fac parte dintr-un efort continuu de finalizare a modificărilor propuse la Regulamentul sanitar internațional.

Avem nevoie de ajutorul dvs. pentru a sensibiliza opinia publică prin distribuirea acestor informații pe scară largă. James Roguski, care conduce campania de difuzare a acestor informații, a întocmit o listă de schimbări importante prin modificările propuse la Regulamentul sanitar internațional. Puteți găsi mai multe informații despre negocierile privind Tratatul OMS privind pandemia aici.

Următorul este un extras din subsolul lui James Roguski, care descrie modificările propuse la Regulamentul sanitar internațional al OMS.

"Comitetul de revizuire a Regulamentului Sanitar Internațional (IHRRC) al Organizației Mondiale a Sănătății (OMS) intenționează să se reunească în secret de luni, 9 ianuarie 2023, până vineri, 13 ianuarie 2023. IHRRC va lucra pentru a finaliza ceea ce este acum un document de 46 de pagini care include propuneri de amendamente la Regulamentul Sanitar Internațional (IHR).

Amendamentele propuse ar urma să:

    Schimba natura generală a Organizației Mondiale a Sănătății, de la o organizație consultativă care face doar recomandări la un organism de conducere ale cărui proclamații ar fi obligatorii din punct de vedere juridic. (articolul 1)
    Extindeau foarte mult domeniul de aplicare al Regulamentului sanitar internațional pentru a include scenarii care au doar "potențialul de a avea un impact asupra sănătății publice".
    Căutați să eliminați "respectul pentru demnitatea, drepturile omului și libertățile fundamentale ale oamenilor". (articolul 3)
    Acordă directorului general al OMS controlul asupra mijloacelor de producție prin intermediul unui "plan de alocare a produselor de sănătate" pentru a impune statelor părți dezvoltate să furnizeze produse de răspuns la pandemii, conform instrucțiunilor. (articolul 13A)
    Acordă OMS autoritatea de a solicita examene medicale, dovada profilaxiei, dovada vaccinului și de a pune în aplicare urmărirea contactelor, carantina și TRATAMENTUL. (articolul 18)
    Instituiți un sistem de certificate de sănătate la nivel mondial în format digital sau pe hârtie, inclusiv certificate de testare, certificate de vaccin, certificate de profilaxie, certificate de recuperare, formulare de localizare a pasagerilor și o declarație de sănătate a călătorului. (Articolele 18, 23, 24, 27, 28, 31, 35, 36 și 44 și anexele 6, 7 și 8)
    Redirecționarea unor miliarde de dolari nespecificate către Complexul industrial farmaceutic spitalicesc de urgență, fără responsabilitate. (articolul 44A)
    Permiteți divulgarea datelor personale de sănătate. (articolul 45)
    Extindeți considerabil capacitatea Organizației Mondiale a Sănătății de a cenzura ceea ce consideră a fi dezinformare și dezinformare. (Anexa 1, pagina 36)
    Crearea unei obligații de a construi, furniza și întreține infrastructura RSI la punctele de intrare. (Anexa 10)

Cea de-a 76-a Adunare Mondială a Sănătății este programată să aibă loc de duminică, 21 mai 2023, până marți, 30 mai 2023. Pentru ca amendamentele propuse să fie luate în considerare în cadrul celei de-a 76-a Adunări Mondiale a Sănătății, acestea trebuie să fie transmise Organizației Mondiale a Sănătății cu cel puțin 4 luni înainte.

IHRRC intenționează să transmită aceste propuneri de amendamente către OMS până duminică, 15 ianuarie 2023.

Regulamentul sanitar internațional este un drept internațional existent și obligatoriu din punct de vedere juridic. Dacă amendamentele propuse sunt prezentate celei de-a 76-a Adunări Mondiale a Sănătății, acestea ar putea fi adoptate cu o majoritate simplă a celor 194 de națiuni membre. În conformitate cu regulile deja convenite ale RSI, dacă amendamentele propuse sunt adoptate, națiunile membre nu ar trebui să ia nicio măsură suplimentară. Senatul Statelor Unite nu ar fi nevoit să asigure un vot de două treimi pentru a-și da "avizul și consimțământul". Nu ar fi necesară nicio semnătură din partea liderilor naționali."
SURSE:
Amendamentele propuse la Regulamentul sanitar internațional:

https://apps.who.int/gb/wgihr/pdf_files/wgihr1/WGIHR_Compilation-en.pdf
100 de motive pentru a #StopTheAmendments (în engleză)

jamesroguski.substack.com/p/100-reasons
Ajutați să răspândiți cuvântul:

jamesroguski.substack.com/p/help-spread-the-word


UPDATE 12.1.23


Regulamentul sanitar internațional (RSI) din 2005 este un acord cu caracter obligatoriu din punct de vedere juridic încheiat de 196 de țări pentru a crea capacitatea de a detecta și raporta eventualele urgențe de sănătate publică la nivel mondial. RSI prevede ca toate țările să aibă capacitatea de a detecta, evalua, raporta și răspunde la evenimente de sănătate publică.
Observațiile de deschidere ale directorului general al OMS la cea de-a 6-a reuniune a Comitetului de revizuire a Regulamentului Sanitar Internațional - 12 ianuarie 2023
12 ianuarie 2023
,,Stimați membri ai Comitetului de revizuire a RSI, stimate state membre, dragi colegi și prieteni,
După cum știți, aceasta este cea de-a 6-a și ultima reuniune a Comitetului de revizuire a modificărilor la RSI, pe care l-am convocat în octombrie anul trecut la cererea statelor membre.
Vă mulțumesc tuturor pentru angajamentul dvs. față de acest proces de importanță vitală, prin întâlniri față în față și virtuale, precum și prin numeroasele ore pe care le-ați dedicat între reuniuni, pe lângă propriile angajamente profesionale solicitante.
Vă sunt profund recunoscător pentru timpul și sfaturile dumneavoastră.
Le mulțumesc în special membrilor biroului comisiei pentru conducerea lor: președintelui, Dr. Patrick Amoth, care, din păcate, nu poate fi alături de noi în această săptămână; vicepreședintelui, Excelența Sa, Ambasadorul Juan José Gomez Camacho; și raportorului, Dr. Clare Wenham.
În total, statele membre au propus peste 300 de amendamente pentru 33 dintre cele 66 de articole ale RSI și pentru cinci dintre cele nouă anexe ale acestuia; în plus, au fost propuse șase articole noi și o anexă nouă.
Modificările propuse reflectă necesitatea critică de a consolida RSI pentru a îmbunătăți prevenirea, pregătirea și răspunsul la evenimentele de sănătate publică care prezintă un risc de răspândire internațională.
Comitetul a identificat mai multe teme transversale, printre care echitatea, transparența, încrederea, suveranitatea, colaborarea și asistența, cu obiectivul general de a proteja sănătatea publică.
În special, Comitetul a remarcat o intenție puternică în modificările propuse în direcția consolidării responsabilității și a respectării regulamentelor.
Salut aceste propuneri, deoarece aceasta a fost una dintre constatările cheie ale Comitetului de revizuire anterior, privind funcționarea RSI în timpul pandemiei COVID-19.
Aștept cu nerăbdare să primesc raportul dvs. final la sfârșitul acestei săptămâni și ca statele membre să dea curs recomandărilor dvs. în cadrul negocierilor privind modificarea RSI.
Vă mulțumesc încă o dată tuturor pentru dedicarea și munca depusă, precum și pentru angajamentul dumneavoastră față de o lume mai sănătoasă, mai sigură și mai echitabilă pentru generațiile care ne vor urma.
Vă mulțumesc. ,,

vineri, 6 ianuarie 2023

Refuzul nu trebuie dat în scris

 


 

 

https://www.facebook.com/profile.php?id=100077489679394

 https://fb.watch/hTQaA7BqDq/

 https://fb.watch/hUVoF6pMIN/

"Every 29.5 Days, This Happens With Your Pineal Gland"

Constituțiile din România şi despre înfințarea Statului Român

 https://www.facebook.com/MonaPetrut/posts/pfbid0k77kmw72iz6j3R6BcGqsZFqAKufPmpeju9wxaSETKQhkHVXeCKtL2qPuE4ZnTKCnl?__cft__[0]=AZXzWiQUo5woDORW-njUJiloNXr2L7BoCBUUl2gXJSkjS5wwMFn46cyBWtj-wXlqZsRZN56akoVkX9S1RIoXzRsg2IiF0KacfO10UxNOM9GqqGBM7NrePHQTRc-1of10q2JCwBkzW1lOpgkX6_Qf_qU858iGLsojrDMQ2bQ8Loyr0kzimCmvCxN3loY1FAkdZ6g&__tn__=R]-R

 

ÎNVĂȚAȚI SĂ CITIȚI UN ACT NORMATIV, ÎNAINTE DE A ROSTOGOLI ABERAȚII ÎN SPAȚIUL PUBLIC❗
❌ De câțiva ani, în spațiul public sunt împrăştiate diverse aberații în legătură cu Constituțiile din România şi despre înfințarea Statului Român.
❌ În plus, precizez că ROMÂNIA NU ESTE CORPORAȚIE, aşa cum se aberează printr-o dezinformare ce a fost preluată obsesiv de către cetățeni care habar nu au să citească integral Legea 28/1991 (https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/1476), la care fac referire atunci când afirmă că România nu ar fi o țară, ci ar fi o "corporație". Acest subiect necesită alte explicații decât cele pe care le voi prezenta în această postare. Oricum, trebuie citit ACORDUL pe care România, în calitate de ȚARĂ, l-a acceptat prin Legea 28/1991 şi în baza căruia doar ȚĂRILE pot fi membre ale Corporației Financiare Internaţionale: https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/50389
📢 Unii cetățeni fără studii juridice, vă dați mari specialişti şi emiteți păreri juridice cu valoare de certitudine, dar nici măcar NU ŞTIȚI SĂ CITIȚI ÎN DEX care era sensul concret al unui cuvânt, la data adoptării unui act normativ❗
📢 În anul 1947, CONSTITUIREA STATULUI ROMÂN ÎN REPUBLICĂ POPULARĂ NU ÎNSEMNA ÎNFIINȚAREA STATULUI ROMÂN, ci, DUPĂ MONARHIE, A FOST STABILITĂ ALTĂ FORMĂ DE ORGANIZARE A STATULUI ROMÂN.
📍 Primul sinonim pentru verbul "A ORGANIZA" a fost şi este verbul "A CONSTITUI" : https://dexonline.ro/definitie/organiza/197942
👇⚠👇Aşadar, cu privire la aberația în legătură cu Legea 363/1947 şi despre Constituțiile din România, începând din anul 1948, vă prezint explicații concrete şi verificabile️👇⚠👇
● LEGEA nr.363 din 30 decembrie 1947 pentru CONSTITUIREA Statului Român ÎN Republica Populară Română "s'a votat de Adunarea Deputatilor in sedinta dela 30 Decemvrie, anul 1947 si s'a aprobat in unanimitate de doua sute noua zeci si cinci voturi.
Presedinte, Mihail Sadoveanu
Secretar, Stelian Morari"
● Conform art.9 din Legea 363/1947: "Promulgarea prezentei legi se face de catre presedintele Consiliului de Ministri."
- "(L.S.A.D.)
Promulgăm această lege si ordonam ca ea să fie investita cu sigiliul Statului si publicată in Monitorul Oficial.
Data in Bucuresti, la 30 Decemvrie 1947.
Presedintele Consiliului de Ministri, Dr. Petru Groza
Ministrul justitiei, Lucretiu Patrascan"
📍 Deci, FĂRĂ REFERENDUM NAȚIONAL, România a devenit Republică Populară (art.3 alin.1 din Lege) şi denumirea Statului Român a devenit "Republica Populară Română" (R.P.R.) (art.3 alin.2 din Lege), adică ceva de genul, au votat parlamentarii PSD+PNL+UDMR, apoi a promulgat premierul Nicolae-Ionel Ciucă şi ministrul Justiției, Cătălin Predoiu (în varianta actuală a legislației nici NU există această procedură de promulgare!).
📍 Prin Legea nr.363 din 30 decembrie 1947 pentru CONSTITUIREA Statului Român ÎN Republica Populară Română (lege promulgata prin Decretul nr.2299 din 30 decembrie 1947 si publicata in "Monitorul Oficial" nr. 300 bis din 30 decembrie 1947), a fost expres ABROGATĂ Constitutia din 1923, ce fusese repusa partial in vigoare in septembrie 1944 si modificata prin acte ulterioare, iar Adunarea Deputatilor a stabilit că urmeaza a fi aleasa, la o data ce o va hotari ulterior, o Adunare Constituanta care va hotari asupra noii Constitutii a Republicii Populare Române.
📍 In Legea 363/1947 NU SCRIA că SE INFIINȚEAZĂ STATUL ROMÂN, ci Statul Român se constituia în REPUBLICĂ POPULARĂ, după ce PRECEDENTA FORMĂ DE ORGANIZARE A STATULUI ROMÂN FUSESE MONARHIA❗
📍 STATUL ROMÂN s-a infiintat in anul 1859, apoi a fost Marea Unire in anul 1918.
📍 Prin Legea 363/1947, ORGANIZAREA statului român s-a modificat din MONARHIE (cum era stabilită in Constitutiile din 1866, 1923, 1938 si 1944) in REPUBLICĂ POPULARĂ.
📍 Apoi, prin urmatoarele Constitutii ale României, ORGANIZAREA STATULUI, adică FORMA DE GUVERNĂMÂNT, a fost modificata in Republică SOCIALISTĂ, iar acum România este doar REPUBLICĂ, în conformitate cu art.1 din Constitutia României din anul 1991, ce a fost revizuita in anul 2003 prin REFERENDUM NAȚIONAL❗
"Art.1 - Statul Român
(1) România este stat national, suveran si independent, unitar si indivizibil.
(2) FORMA DE GUVERNĂMÂNT a statului român este REPUBLICA.
(3) România este stat de drept, democratic si social, in care demnitatea omului, drepturile si libertatile omului, libera dezvoltare a personalitatii umane, dreptatea si pluralismul politic reprezinta valori supreme si sunt garantate."
📍 In titlul LEGII nr.363 din 30 decembrie 1947 scrie că această lege este adoptată "pentru CONSTITUIREA Statului Român in Republica Populară Română", adică, această lege se referea la "ORGANIZAREA Statului Român in R.P.R.", deci NU este o lege pentru "înființarea" statului român, care ERA inființat, DEJA, ci Legea 363/1947 a fost adoptată doar pentru a fi schimbată FORMA DE ORGANIZARE A STATULUI ROMÂN, stat care exista din anul 1859, pe baza regulilor de drept internațioal.
📍 De nenumărate ori, am tot explicat că trebuie să verificăm care A FOST INTELESUL UNUI CUVÂNT LA MOMENTUL REDACTĂRII UNUI ACT NORMATIV, în funcție de scop şi de context.
📍 Cei care au scris actul normativ in anul 1947, nu stiau care va fi interpretarea ce va fi dată, in anii 2000, verbului "a constitui" si cum îi va trece prin minte unui simplu cetățean, unui avocat sau unui politician să speculeze această noțiune.
📍 Deci, verificati in DEX, aici: https://dexonline.ro/definitie/constitui
📍 In acea perioadă, respectiv anii 1929, 1939, dar si in anii următori, in ceea ce priveste referirea la forma de guvernământ, CONSTITUIREA INSEMNA ORGANIZARE, NU INFIINȚARE‼️
📍 In sedinta din 13 aprilie 1948, Marea Adunare Nationala voteaza Constitutia Republicii Populare Române (Legea nr. 114/1948), cu unanimitate de 401 voturi.
📍 Constitutia României a fost promulgata prin Decretul nr.729 din 13 aprilie 1948 al Prezidiumului Provizoriu al Republicii Populare Române, semnat de Presedintele Prezidiumului Provizoriu, C. I. Parhon, si de Secretarul Prezidiumului Provizoriu, G. C. Stere, contrasemnat de Presedintele Consiliului de Ministri, dr. Petru Groza, si de ministrul justitiei, Avram Bunaciu. Ea a fost publicata in "Monitorul Oficial", partea I, nr. 87 bis din 13 aprilie 1948 si a intrat in vigoare la aceeasi data.
📍 Constitutia Republicii Populare Române era compusa din 105 articole, grupate in 10 titluri.
📍 Aşadar, CONSTITUŢIA ROMÂNIEI DIN ANUL 1948 A INTRAT ÎN VIGOARE FĂRĂ ca poporul român să voteze la vreun REFERENDUM❗
📍 Constitutia României din anul 1948 a fost amendata prin Legea nr.3/1952 privitoare la modificarea art.61 din Constitutia Republicii Populare Române, publicata in "Buletinul Oficial" nr. 16 din 29 martie 1952.
📍 Constitutia Republicii Populare Române din anul 1948 a fost ABROGATĂ la data de 24 septembrie 1952, prin intrarea in vigoare a Constitutiei din anul 1952❗
📍 Constitutia Republicii Populare Române din anul 1952 a fost adoptata de Marea Adunare Nationala in baza articolelor 38 si 104 din Constitutia Republicii Populare Române din 1948 dupa discutarea proiectului publicat la data de 19 iulie 1952 de catre Comisia constitutionala pentru pregatirea proiectului de Constitutie.
📍 Marea Adunare Nationala a votat Constitutia in sedinta din data de 24 septembrie 1952, cu unanimitate de 324 voturi, situatie certificata de Presedintele Marii Adunari Nationale, Coliu Dumitru, si de secretarii Marii Adunari Nationale, Marussi Gheorghe si Belea Miron.
📍 Constitutia României a fost promulgata in data de 24 septembrie 1952, sub semnatura Presedintelui Prezidiului Marii Adunari Nationale, dr. Petru Groza, si a secretarului Prezidiului Marii Adunari Nationale, Marin Florea Ionescu, si a fost publicata in "Buletinul Oficial al Marii Adunari Nationale a Republicii Populare Romane" nr.1 din 27 septembrie 1952.
📍 Constitutia României a intrat in vigoare la 24 septembrie 1952, adica la data adoptarii ei. Ea ABROGA IMPLICIT, pe aceeasi data, Constitutia din anul 1948 (ce a fost adoptată în baza Legii 363/1947).
📍 Această Constituţie a României din anul 1952 a fost modificată prin mai multe acte normative, deci tot FĂRĂ CONSULTAREA POPORULUI ROMÂN LA VREUN REFERENDUM❗
📍 Constituţia României din 1952 a fost ABROGATĂ EXPRES la data de 21 august 1965.
📍 Constitutia României din 21 august 1965 a fost adoptata de Marea Adunare Nationala, dupa luarea in discutie a proiectului publicat la 29 iunie 1965 de catre Comisia pentru elaborarea proiectului de Constitutie, cu unanimitatea celor 446 de deputati prezenti la sedinta, situatie certificata de Presedintele Marii Adunari Nationale, Stefan Voitec.
Ea a fost promulgata la data de 21 august 1965 sub semnatura Presedintelui Consiliului de Stat, Chivu Stoica, si a fost publicata in "Buletinul Oficial al R.S.R." nr. 1 din 21 august 1965.
📍 Constitutia României a intrat in vigoare la data adoptarii, adica 21 august 1965, ABROGÂND EXPRES, pe aceeasi data, Constitutia din anul 1952.
● ART.1 din Constituţia/1965: "România este republică socialistă. Republica Socialistă România este stat al oamenilor muncii de la orase si sate, suveran, independent si unitar. Teritoriul său este inalienabil si indivizibil."
● ART.120 din Constituţia/1965: “Prezenta Constituţie intra în vigoare la data adoptării ei.”
● ART.121 din Constituţia/1965: “CONSTITUŢIA DIN 24 SEPTEMBRIE 1952, precum ŞI ORICE DISPOZIŢII DIN LEGI, DECRETE ŞI ALTE ACTE NORMATIVE, CONTRARII PREVEDERILOR PREZENTEI CONSTITUŢII, SÎNT ABROGATE LA ACEEAŞI DATA.”
📍 DECI, AU FOST ABROGATE INCLUSIV LEGILE ADOPTATE INAINTEA CONSTITUŢIEI DIN ANUL 1952, despre care s-ar fi putut spune că ar mai fi fost in vigoare chiar în anul 1965, înaintea adoptării Constituţiei din 1965.
📍 Constituţia României din anul 1965 a fost adoptată tot FĂRĂ CONSULTAREA POPORULUI ROMÂN şi a fost modificată expres prin mai multe legi❗
📍 Constituţia României din anul 1991 (https://www.ccr.ro/constitutia-romaniei-1991) a fost VOTATĂ PRIN REFERENDUM NAŢIONAL şi la art. 149 – „Intrarea in vigoare” – era prevăzut:
„Prezenta Constitutie intră in vigoare la data aprobarii ei PRIN REFERENDUM. La aceeasi data, CONSTITUTIA DIN 21 AUGUST 1965 ESTE SI RAMANE IN INTREGIME ABROGATĂ.
● Art.150 alin. (1) din Constituţia/1991 – „Conflictul temporal de legi”
"Legile si toate celelalte acte normative RAMAN IN VIGOARE, IN MASURA IN CARE ELE NU CONTRAVIN PREZENTEI CONSTITUTII."
~~~~~~~~~
👇👇ALTE PRECIZĂRI👇👇
📍 O informație jutidică - de tipul celei pe care a scris-o cineva şi care, fiind o informație simplă şi superficială, a fost rostogolită uşor în mediul online - trebuia însoțită de explicații juridice pertinente pentru a fi credibilă.
📍 Ar fi trebuit ca fiecare om care a ajuns pe pagina mea să observe că, atunci când eu fac afirmații juridice, mai ales de gravitatea celei pe care mulți români s-au grăbit să o distribuie, eu scriu explicații juridice detaliate şi mentionez prevederile legale pe care mi-am bazat rationamentul ca să ajung la afirmatiile şi concluziile pe care le-am scris.
📍 Aberanta afirmatie că Legea 363/1947 nu ar fi fost abrogată şi că este în vigoare, trebuia însoțită de dovezi, de exemplu, ar fi putut să fie indicate linkurile de la Constituțiile ulterioare, ca oricine să poată verifica textele integrale ale acelor Constituții, ca să poată vedea dacă, undeva in acele texte, se face sau nu se face referire la abrogarea prevederilor din legile sau alte acte normative anterioare.
📍 In Constitutia R.S.R. din anul 1965, chiar daca nu a fost votată la referendum, a fost schimbată denumirea şi forma de organizare a Statului Român în R.S.R. din R.P.R. (cum fusese in Legea 363/1947 si in Constitutia din 1952).
📍 Prin art.121 din Constitutia R.S.R., ce a intrat in vigoare in anul 1965, AU FOST ABROGATE EXPRES, prevederile Constitutiei din 1952 si prevederile contrarii din alte acte normative anterioare.
📍 Cu atât mai mult trebuie luată in considerare Constitutia României din anul 1991, pe care poporul român a votat-o la REFERENDUM si prin care au fost ABROGATE EXPRES toate prevederile contrarii din actele normative anterioare❗
📍 Începând din anul 2018 (la acest link: https://facebook.com/story.php?story_fbid=1374255902708178&id=388922984574813), am tot explicat că actuala Constituție a României a intrat în vigoare în anul 1991 şi a fost revizuită în anul 2003, iar între timp înțelesurile unor cuvinte s-au modificat - fie prin adăugarea, fie prin eliminarea unor sensuri -, dar, de multe ori, Curtea Constituțională (CCR) a judecat raportându-se la înțelesurile cuvintelor prezentate în Dicționarul explicativ al limbii române ce era valabil la data la care CCR judeca, ceea ce NU poate fi considerat corect şi constituțional.
📍 Au fost şi cazuri în care CCR a menționat că se referă la înțelesurile pe care cuvintele le aveau în 1991 sau în 2003 (dacă judeca ceva ce avea legătură cu articolele ce au fost modificate prin revizuirea din acel an), DOAR aceasta fiind modalitatea corectă şi cu adevărat constituțională de a judeca❗
📍 Cei care sesizați CCR cu excepții de neconstituționalitate a unor prevederi legale, AR FI BINE SĂ FACEȚI ACEASTĂ PRECIZARE şi să alegeți din DEX care au fost înțelesurile unui cuvânt în 1991 şi în 2003, MAI ALES DACĂ VĂ DEZAVANTAJEAZĂ, în mod clar, ÎNȚELESUL UNUI CUVÂNT LA DATA JUDECĂȚII, COMPARATIV CU DATA INTRĂRII ÎN VIGOARE, RESPECTIV DATA REVIZURII CONSTITUȚIEI ROMÂNIEI.
~~~~~~~~~
⏺️ Detalii despre MONARHIA CONSTITUŢIONALĂ din România, în perioada 1866-1947, am scris la acest link (postarea este intr-un format vechi de tip "notiță", în care apăreau dublate unele grupuri de cuvinte şi în care nu pot interveni să corectez greşelile ce au fost create automat în momentul creării acelui fişier):
~~~~~~~~~
✅ CONSTITUŢIA ROMÂNIEI, in vigoare din 1991:
✅ CONSTITUŢIA ROMÂNIEI revizuită, in vigoare din 2003:
~~~~~~~~~
⚠️⚠️P.S.⚠️⚠️
● Cei care susțineți că termenul "CONSTITUIREA" ar însemna "ÎNFIINȚAREA", înlocuiți în titlul Legii 363/1947, să vedeți aşa se vorbeşte româneşte: "Legea pentru ÎNFIINȚAREA Statului Român ÎN Republica Populară Română"⁉️
● Apoi, în titlul Legii 363/1947, înlocuiți termenul "CONSTITUIREA" cu sinonimul "ORGANIZAREA", ca să vă lămuriți: "Legea pentru ORGANIZAREA Statului Român ÎN Republica Populară Română".
⚠️ Deci, cum se spune corect în limba română: "ÎNFIINȚAREA ÎN REPUBLICĂ" sau "ORGANIZAREA ÎN REPUBLICĂ"❓
~~~~~~~~~
 
 MONA PETRUȚ - despre justiţie şi injustiţie


  • Autor
    MONA PETRUȚ - despre justiţie şi injustiţie
    ⚠️⚠️P.S.⚠️⚠️
    ● Cei care susțineți că termenul "CONSTITUIREA" ar însemna "ÎNFIINȚAREA", înlocuiți în titlul Legii 363/1947, să vedeți aşa se vorbeşte româneşte: "Legea pentru ÎNFIINȚAREA Statului Român ÎN Republica Populară Română"⁉️
    Apoi, în titlul Legii 363/1947, înlocuiți termenul "CONSTITUIREA" cu sinonimul "ORGANIZAREA", ca să vă lămuriți: "Legea pentru ORGANIZAREA Statului Român ÎN Republica Populară Română".
    ⚠️ Deci, cum se spune corect în limba română: "ÎNFIINȚAREA ÎN REPUBLICĂ" sau "ORGANIZAREA ÎN REPUBLICĂ"
    ❓
    Autor
    MONA PETRUȚ - despre justiţie şi injustiţie
    Recunoaşterea Statului Român a fost necesară pentru a fi obținut statutul internaţional, care să impună România drept stat independent şi suveran.
    A fost necesară trimiterea la Paris şi la Constantinopol a unor reprezentanţi care aveau misiunea de a obţine recunoaşterea dublei alegeri a lui Alexandru Ioan Cuza, în ianuarie 1859, ca Domn al Principatelor Române Unite (Muntenia şi Moldova).
    Convenţia de la Paris, din 7/19 august 1858, a reglementat condiţiile de organizare a Principatelor Unite.
    Constituţia, elaborată în 1866, menţiona România drept titulatură oficială, fără a face vreo referire la suzeranitatea otomană, deşi, potrivit Convenţiei de la Paris din 1858, titlul era acela de Principatele Unite ale Moldovei şi Ţării Româneşti.

  •