duminică, 18 decembrie 2022

NU EXISTĂ LEGI DE ÎNFIINȚARE, nici pentru Poliția Română nici pentru Jandarmeria Română

 


📢 REIAU ŞI COMPLETEZ EXPLICAȚIILE pe care le-am publicat în data de 22.06.2022, la acest link: https://www.facebook.com/388922984574813/posts/2596755207124902/
 
 
 
Este necesar ca judecătorii CCR să clarifice dacă funcționează constituțional următoarele autorități şi instituții publice: MINISTERUL PUBLIC - Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație, INSTANȚELE JUDECĂTOREŞTI, POLIŢIA ROMÂNĂ şi JANDARMERIA ROMÂNĂ❗
⚠️Alineatul 1 al articolului 117 din Constituția României, cu privire la ÎNFIINȚAREA MINISTERELOR: "Ministerele se înfiinţează, se organizează şi funcţionează potrivit legii."
⚠️Art.131 din Constituția României:
"Rolul Ministerului Public
(1) În activitatea judiciară, Ministerul Public reprezintă interesele generale ale societăţii şi apără ordinea de drept, precum şi drepturile şi libertăţile cetăţenilor.
(2) Ministerul Public îşi exercită atribuţiile prin procurori constituiţi în parchete, în condiţiile legii.
(3) Parchetele funcţionează pe lângă instanţele de judecată, conduc şi supraveghează activitatea de cercetare penală a poliţiei judiciare, în condiţiile legii."
❗📢❗ NU EXISTĂ VREO LEGE DE ÎNFIINȚARE A MINISTERULUI PUBLIC, conform disp. art.117 alin.(1) din Constituția României❗
⚠️Pentru sistemul judiciar, unde sunt menționate INSTANȚELE JUDECĂTOREŞTI şi MINISTERUL PUBLIC - Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație, există DOAR Legea nr.304/2004 privind ORGANIZAREA judiciară (anterior, Legea 92/1992 pentru organizarea judecătorească), prin care NU AU FOST ÎNFIINȚATE NICI INSTANȚELE JUDECĂTOREŞTI şi NICI PARCHETELE.
⚠️Direcția Națională Anticorupție A FOST ÎNFIINȚATĂ ca structură cu personalitate juridică, în cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, prin reorganizarea, în anul 2006, a Parchetului Național Anticorupție, care a fost declarat neconstituțional în modalitatea în care fusese înființat prin OUG 43/2002.
⚠️Pentru Direcția de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism (D.I.I.C.O.T.) NU EXISTĂ UN ACT NORMATIV DE ÎNFIINȚARE, ci, în Legea 304/2004, se menționează DOAR că această Direcție FUNCȚIONEAZĂ în cadrul PÎCCJ, apoi a fost adoptată OUG 78/2016 pentru ORGANIZAREA ŞI FUNCȚIONAREA DIICOT❗
⚠️Deci, Direcția Națională Anticorupție (D.N.A.) şi Direcția de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism (D.I.I.C.O.T.) au fost organizate şi funcționează într-un MINISTER PUBLIC INEXISTENT din punct de vedere constituțional❗
⚠️OUG 78/2016, pentru organizarea și funcționarea DIICOT, a fost adoptată DUPĂ introducerea alineatului (6) al articolului 115 din Constituția României cu privire la imposibilitatea de a fi afectate drepturi şi libertăți fundamentale prin ordonanțe de urgență.
⚠Aşadar, cei care au procese penale la instanțele judecătoreşti, în dosarele pe care le-au anchetat procurorii DIICOT, ar putea solicita sesizarea CCR inclusiv ️pentru verificarea constituționalității OUG 78/2016, cu privire la limitele de reglementare prin OUG atunci când sunt afectate drepturi şi libertăți cetățeneşti fundamentale.
👉🏻Până acum, Curtea Constituțională NU a avut ocazia să verifice neconstituționalitatea Ministerului Public - Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație şi Justiție (PÎCCJ), prin raportare la disp. art.117 alin.(1) din Constituția României, cu privire la INEXISTENȚA UNEI LEGI DE ÎNFIINȚARE A MINISTERULUI PUBLIC❗
👉🏻Ar fi interesant de aflat ce ar spune CCR, în actuala componență, despre aceste subiecte.
⚠️Oricum, măcar pentru D.N.A. EXISTĂ ACT NORMATIV DE ÎNFIINȚARE, ceea ce nu există pentru PÎCCJ, pentru DIICOT,, pentru instanțele judecătoreşti şi nici pentru Poliția Română (Legea nr.218/2002) şi pentru Jandarmeria Română (Legea nr.550/2004), contrar dispozițiilor constituționale din articolul 117 privind ÎNFIINȚAREA MINISTERELOR ŞI A ORGANELOR DE STAT DIN SUBORDINEA MINISTERELOR❗
⚠️Toruşi, POLIȚIA LOCALĂ A FOST ÎNFIINȚATĂ PRIN LEGEA 155/2010❗
⚠️În România, politicienii s-au obişnuit să adopte acte normative pentru organizarea şi funcționarea unor instituții publice care NU AU FOST ÎNFIINȚATE, adică, politicienii au stabilit cum să funcționeze şi cum să se organizeze CEVA INEXISTENT, din punct de vedere constituțional.
👉🏻Recent, au apărut decizii ale CCR prin care s-a stabilit neconstituționalitatea unor instituții publice menționate în lege sau în OUG, din cauză că NU AU FOST ÎNFIINȚATE conform art.117 din Constituția României, deci, existând jurisprudență constituțională în acest sens, ar exista şanse ca judecătorii CCR, DACĂ vor fi sesizați şi DACĂ vor avea curaj, să constate că şi alte instituții publice NU AU FOST ÎNFIINȚATE conform prevederilor constituționale.
~~~~~~~~~
✔️ Art. 117 din Constituția României:
"ÎNFIINȚAREA
(1) Ministerele SE ÎNFIINȚEAZĂ, se organizează şi funcţionează potrivit legii.
(2) Guvernul şi ministerele, cu avizul Curţii de Conturi, POT ÎNFIINȚA organe de specialitate, în subordinea lor, numai dacă legea le recunoaşte această competenţă.
(3) Autorităţi administrative autonome SE POT ÎNFIINȚA prin lege organică."
✔️ Autoritatea judecătorească în Constituția României: https://www.constitutiaromaniei.ro/art-126-instantele.../
✔️ Legea 304/2004 privind organizarea judiciară (începând cu art.62, despre MP - PÎCCJ): https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/53087
✔️ OUG 78/2016 pentru organizarea și funcționarea DIICOT: https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/183842
✔ Legea nr.218/2002, republicată, privind organizarea și funcționarea Poliției Române: https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/35841
✔️ Legea nr.550/2004 privind organizarea şi funcţionarea Jandarmeriei Române: https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/57610
✔ LEGEA POLIȚIEI LOCALE nr.155 din 12 iulie 2010: https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/185999
 
 
 
📢 Aşa cum am mai explicat, este necesar ca judecătorii CCR să clarifice dacă POLIŢIA ROMÂNĂ şi JANDARMERIA ROMÂNĂ funcționează constituțional, din cauză că NU EXISTĂ LEGI DE ÎNFIINȚARE, nici pentru Poliția Română (organizată prin Legea nr.218/2002) şi nici pentru Jandarmeria Română (organizată prin Legea nr.550/2004), contrar dispozițiilor constituționale privind ÎNFIINȚAREA PRIN LEGE A AUTORITĂȚILOR ADMINISTRATIVE AUTONOME❗
📢 Cetățeni care au procese, la instanțele judecătoreşti, ÎMPOTRIVA POLIȚIEI ROMÂNE şi/sau ÎMPOTRIVA JANDARMERIEI ROMÂNE, inclusiv în dosarele în care au formulat plângeri contravenționale din cauză că i-au amendat polițiştii şi/sau jandarmii, ar putea solicita sesizarea CCR ️pentru verificarea constituționalității Legii nr.218/2002 şi a Legii nr.550/2004.
👉Autoritățile administrative autonome pot fi inființate doar prin legi, dar problema este că există doar legi privind organizarea si funcționarea unor autorități administrative autonome care NU AU FOST INFIINȚATE.
👉În România, politicienii s-au obişnuit să adopte acte normative pentru organizarea şi funcționarea unor instituții publice care NU AU FOST ÎNFIINȚATE, adică, politicienii au stabilit cum să funcționeze şi cum să se organizeze CEVA INEXISTENT din punct de vedere constituțional.
👉Până acum, Curtea Constituțională NU a avut ocazia să verifice neconstituționalitatea Legii 218/2002 şi a Legii 550/2004 prin raportare la prevederile din Constituția României cu privire la INEXISTENȚA UNOR LEGI DE ÎNFIINȚARE A POLIȚIEI ROMÂNE ŞI A JANDARMERIEI ROMÂNE❗
👉Ar fi interesant de aflat ce ar spune CCR, în actuala componență, despre aceste subiecte.
👉Recent, au apărut decizii ale CCR prin care s-a stabilit neconstituționalitatea unor instituții publice menționate în lege sau în OUG, din cauză că NU AU FOST ÎNFIINȚATE conform art.117 din Constituția României, deci, existând jurisprudență constituțională în acest sens, ar exista şanse ca judecătorii CCR, DACĂ vor fi sesizați şi DACĂ vor avea curaj, să constate că şi alte instituții publice NU AU FOST ÎNFIINȚATE conform prevederilor constituționale.
~~~~~~~~~
1️⃣ PENTRU POLIȚIA ROMÂNĂ NU EXISTĂ ACT NORMATIV DE ÎNFIINȚARE❗
⚠ Pentru POLIȚIA ROMÂNĂ există doar Legea nr.218/2002 privind organizarea si functionarea Poliției Române, fără să fie menționată ÎNFIINȚAREA❗
⚠ Aşadar, POLIȚIA ROMÂNĂ NU ARE ACT NORMATIV DE INFIINȚARE, pentru simplul motiv că NU EXISTĂ ASA CEVA, iar ceva ce NU a fost înființat, NU poate fi organizat în mod constituțional şi legal, adică, Parlamentul nu putea să organizeze o autoritate administrativă autonomă neînființată.
⚠ Este necesar să fie luate în considerare inclusiv NORMELE DE TEHNICĂ LEGISLATIVĂ din Legea 24/2000.
⚠ ️În anul 2002 erau în vigoare disp. art.115 şi 116 din Constituția României NErevizuită, unde, şi atunci, exista o distincție foarte clară între ÎNFIINȚARE, ORGANIZARE şi FUNCȚIONARE, aceste noțiuni fiind menționate expres în cuprinsul acestor prevederi constituționale, astfel:
"Articolul 115 - Structura
(1) Ministerele se ORGANIZEAZĂ numai în subordinea Guvernului.
(2) Alte organe de specialitate se pot ORGANIZA în subordinea Guvernului ori a ministerelor sau ca autorități administrative autonome.
Articolul 116 - ÎNFIINȚAREA
(1) Ministerele SE ÎNFIINȚEAZĂ, se ORGANIZEAZĂ şi FUNCȚIONEAZĂ potrivit legii.
(2) Guvernul şi ministerele, cu avizul Curţii de Conturi, POT ÎNFIINȚA organe de specialitate, în subordinea lor, numai dacă legea le recunoaşte această competenţă.
(3) Autorităţi administrative autonome SE POT ÎNFIINȚA prin lege organică."
⚠ Aşadar, din cauza că POLIȚIA ROMÂNĂ nu a fost înființată, au fost incălcate disp. art.116 alin.3 din Constituția României, NErevizuită.
✔ Legea nr.218/2002, republicată, privind organizarea și funcționarea Poliției Române, este publcată la avest link: https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/35841
⚠ ️Pentru sesizarea Curții Constituționale cu privire la NEÎNFIINȚAREA POLIȚIEI ROMÂNE, poate fi folosit, mutatis mutandis, raționamentul din următoarele decizii ale CCR:
2️⃣ NU EXISTĂ ACT NORMATIV DE ÎNFIINȚARE A JANDARMERIEI ROMÂNE❗
✔️ Legea nr.550/2004 privind organizarea şi funcţionarea Jandarmeriei Române o găsiți la acest link: https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/57610
📌 Aşadar, NU EXISTĂ VREO LEGE DE ÎNFIINȚARE A JANDARMERIEI ROMÂNE, conform disp. art.117 alin.(3) din Constituția României, fiindcă Legea 550/2004 se referă DOAR la ORGANIZAREA ŞI FUNCȚIONAREA JANDARMERIEI ROMÂNE❗
📌 Este necesar să fie luate în considerare inclusiv NORMELE DE TEHNICA LEGISLATIVĂ din Legea 24/2000.
● În art.116 şi art.117 din Constituția României, revizuită, există o distincție foarte clară între ÎNFIINȚARE, ORGANIZARE şi FUNCȚIONARE, aceste noțiuni fiind menționate expres în cuprinsul acestor prevederi constituționale.
✔️ Art. 116 din Constituția României, revizuită:
"Structura
(1) Ministerele se ORGANIZEAZĂ numai în subordinea Guvernului.
(2) Alte organe de specialitate se pot ORGANIZA în subordinea Guvernului ori a ministerelor sau ca autorităţi administrative autonome.
✔️ Art. 117 din Constituția României, revizuită:
"ÎNFIINȚAREA
(1) Ministerele SE ÎNFIINȚEAZĂ, se ORGANIZEAZĂ şi FUNCȚIONEAZĂ potrivit legii.
(2) Guvernul şi ministerele, cu avizul Curţii de Conturi, POT ÎNFIINȚA organe de specialitate, în subordinea lor, numai dacă legea le recunoaşte această competenţă.
(3) Autorităţi administrative autonome SE POT ÎNFIINȚA prin lege organică."
📌 Cu privire la NECONSTITUȚIONALITATEA Legii 550/2004, referitoare la JANDARMERIA ROMÂNĂ, poate fi folosit, mutatis mutandis, raționamentul din următoarele decizii ale CCR:
❗✔️❗Toruşi, POLIȚIA LOCALĂ A FOST ÎNFIINȚATĂ PRIN LEGEA nr.155 din 12 iulie 2010: https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/185999
~~~~~~~~~
👉UN MODEL PENTRU MOTIVELE DE ADMISIBILITATE A CERERII DE SESIZARE A CCR, ce trebuie depusă la instanța de judecată, am publicat la acest link (la punctul B.): https://www.petitieonline.com/a/359112?u=187139
~~~~~~~~~

PENSII -ŞEDINŢA ÎN PLEN A CAMEREI DEPUTAŢILOR ȘI SENATULUI 14 DEC 22 / NU EXISTĂ ACT NORMATIV DE ÎNFIINȚARE A CASEI NAȚIONALE DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE❗

 


NU EXISTĂ ACT NORMATIV DE ÎNFIINȚARE A CASEI NAȚIONALE DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE❗
⚠️Menționarea, ín cuprinsul disp. art.2 din Legea 145/1997 (https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/11801), a Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate şi a caselor de asigurări de sănătate judeţene şi a municipiului Bucureşti, NU REPREZINTĂ O ÎNFIINȚARE a acestor instituții publice, în sens constituțional❗
⚠️În anul 1997 erau în vigoare disp. art.115 şi 116 din Constituția României NErevizuită, unde, şi atunci, exista o distincție foarte clară între ÎNFIINȚARE, ORGANIZARE şi FUNCȚIONARE, aceste noțiuni fiind menționate expres în cuprinsul acestor prevederi constituționale, astfel:
"Articolul 115 - Structura
(1) Ministerele se ORGANIZEAZĂ numai în subordinea Guvernului.
(2) Alte organe de specialitate se pot ORGANIZA în subordinea Guvernului ori a ministerelor sau ca autorități administrative autonome.
Articolul 116 - ÎNFIINȚAREA
(1) Ministerele SE ÎNFIINȚEAZĂ, se ORGANIZEAZĂ şi FUNCȚIONEAZĂ potrivit legii.
(2) Guvernul şi ministerele, cu avizul Curţii de Conturi, POT ÎNFIINȚA organe de specialitate, în subordinea lor, numai dacă legea le recunoaşte această competenţă.
(3) Autorităţi administrative autonome SE POT ÎNFIINȚA prin lege organică."
⚠️Raționamentul din deciziille CCR poate fi folosit, mutatis mutandis, cu privire la NEÎNFIINȚAREA Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate şi a caselor de asigurări de sănătate judeţene şi a municipiului Bucureşti, ceea ce va conduce la CONSTATAREA INEXISTENȚEI LOR:
2️⃣ PENTRU A.N.A.F. NU EXISTĂ ACT NORMATIV CONSTITUȚIONAL PRIN CARE ACEASTĂ AGENȚIE NAȚIONALĂ SĂ FI FOST ÎNFIINȚATĂ❗
👉Pentru ANAF există doar OG 86/2003 şi HG 520/2013 privind organizarea si functionarea ANAF❗
● OG 86/2003 a fost adoptată şi modificată în mod NEconstituțional, aşadar, ANAF NU A FOST ÎNFIINȚATĂ PRINTR-UN ACT NORMATIV CONSTITUȚIONAL.
● Este necesar să fie luate în considerare inclusiv NORMELE DE TEHNICA LEGISLATIVĂ din Legea 24/2000.
● Conform Legii 554/2004 (https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/57426) poate fi cerută ANULAREA HG 520/2013 (https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/150246), din cauză că Guvernul nu putea să organizeze un organ de specialitate care NU a fost inființat în mod CONSTITUȚIONAL, dar trebuie să fie solicitată şi sesizarea Curții Constituționale (CCR) pentru a constata NEconstituționalitatea OG 86/2003 (https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/45958), a Legii 279/2003 (în baza căreia OG 86/2003 a fost adoptată: https://legislatie.just.ro/.../DetaliiDocumentAfis/44661...), dar şi NEconstitutionalitatea Legii 609/2003 (https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/48656) prin care OG 86/2003 a fost modificată, tot în mod NEconstituțional (după revizuirea Constituției României în data de 29.10.2003).
● Din cauza că ANAF nu a fost inființată constituțional, sunt incălcate disp. art.116 alin.3 din Constituția României, NErevizuită.
● În art.115 şi art.116 din Constituția României, NErevizuită, există o distincție foarte clară între ÎNFIINȚARE, ORGANIZARE şi FUNCȚIONARE, aceste noțiuni fiind menționate expres în cuprinsul acestor prevederi constituționale.
● ANAF este considerată autoritate administrativă autonomă, care trebuie înființată prin lege constituțională sau prin alt act normativ cu putere de lege, care să fie constituțional.
● In cazul organelor de specialitate din subordinea ministerelor, acestea pot fi inființate si prin alte acte normative, cum e hotărarea de guvern (HG), nu doar prin legi, dar problema este că există acte normative privind organizarea si functionarea unor organe de specialitate NEINFIINȚATE în mod constituțional.
✔️ Art. 115 din Constituția României, NErevizuită:
"Structura
(1) Ministerele se ORGANIZEAZĂ numai în subordinea Guvernului.
(2) Alte organe de specialitate se pot ORGANIZA în subordinea Guvernului ori a ministerelor sau ca autorităţi administrative autonome.
✔️ Art. 116 din Constituția României, NErevizuită:
"ÎNFIINȚAREA
(1) Ministerele SE ÎNFIINȚEAZĂ, se ORGANIZEAZĂ şi FUNCȚIONEAZĂ potrivit legii.
(2) Guvernul şi ministerele, cu avizul Curţii de Conturi, POT ÎNFIINȚA organe de specialitate, în subordinea lor, numai dacă legea le recunoaşte această competenţă.
(3) Autorităţi administrative autonome SE POT ÎNFIINȚA prin lege organică."
👉Raționamentul din deciziille CCR poate fi folosit, mutatis mutandis, cu privire la NELEGALITATEA HG 520/2013 referitoare la ANAF:
🔖Pe PATREON am publicat informația la acest lnk: https://www.patreon.com/posts/nu-exista-act-de-75862459
~~~~~~~~~

Ecumenismul este proiecţia în Biserică a Noii Ordini Mondiale, globule.

 "Băgaţi de seamă, când auziţi cuvântul „ecumenism”, spuneţi „apostazie”, este același lucru. Ştiţi ce înseamnă apostazie? În limba greacă înseamnă „lepădare de Iisus Hristos”.
Şi spuneţi-le tuturor, că v-o spun cu autoritatea pe care o am, ca unul care ştie ce spune, spuneţi-le tuturor, că acum face ravagii Ecumenismul, toată mass-media e cucerită, la nivelul ierarhiei se face acest compromis cu politica – că Ecumenismul este proiecţia în Biserică a Noii Ordini Mondiale, globale.
Adică este, hai s-o spunem până la capăt și pe față, este pregătirea venirii şi instalării lui Antihrist la guvernarea întregii lumi şi a Bisericii. Cine se face părtaş la această poveste, eu vă spun de pe acuma, va da seama!"
☦️ Profesor Ion Pătrulescu (Monahul Ieronim) ☦️
Preluat - Ambasadorul Creștin Ortodox

 

 

,Ecumenistii îi vor prigonii pe ortodocșii cu adevărat credincioși Lui Hristos și vor fi etichetați ca sectari,oameni periculoși pentru pacea și ordinea publică"! (din cuvântările Arhimandritului Serafim Alexiev)
,,Singurătatea,o cruce grea pentru creștinii de pe urmă "!
(Arhimandritul Averchie Taușev)


VIITORUL ADUS DE DIGITALIZARE -CETATEANUL ZERO

 

 


 

 https://rumble.com/v1w1fcn-aman-jabbi-the-final-lockdown-street-lights-that-kill-in-smart-cities-cbdc-.html

 

Aman Jabbi - The Final Lockdown - Street Lights That KILL in Smart Cities, CBDC, Digital ID

 


 


JOCURI MURDARE AMERICANE

 

 https://www.facebook.com/1486561754/videos/10207854820276876/

ATENȚIE !!!
UMANITATEA E CONTROLATĂ PRIN RĂZBOAIE.
EUROPA E DESTINATĂ CONFLICTELOR !
Conferința de presă susținută de George Friedman la 04 februarie 2015 la Cicago.
Prezint acum într-o variantă mult mai îngrijită, un filmuleț de care cârcotașii au spus că e un fake, că sunetul e adăugat peste imagine, că de fapt în înregistrarea originală se discuta cu totul altceva. Nici chiar cei mai fascinați de americani, nu au putut crede că ăștia sunt termenii în care SUA acționează.
Cei care vor să verifice autenticitatea acestei înregistrări, la final au link-ul către versiunea integrală a înregistrării de pe canalul oficial al Consiliului de la Chicago.
George Friedman, fondator și CEO (președinte) STRATFOR, a prezentat la Consiliul Chicago de Afaceri Globale, strategia SUA globală și față de Europa.
Consider foarte importante aceste declarații, motiv pentru care am tradus și subtitrat cele mai importante pasaje din conferința de presă de la final.
Mă întreb care e pentru ei înțelesul cuvântului ”umanitate”, e folosit într-un sens distorsionat, care arată ca fiind o situație normală (a condiției umane) să treacă în viață și prin războaie și prin pace și chiar să sufere victime.
Deasemenea oare ce înțeleg ei prin democrație ?, cu siguranță că cu totul altceva decât simbolistica originală a acestui cuvânt.
De acestă dată acțiunile SUA nu se mai ascund în spatele luptei contra terorismului, adevăratele interese fiind expuse cu cinism.
De fapt întregul discurs spune pe șleau umanității că SUA instigă și sprijină (politic, financiar, cu armament etc.) diferite conflicte și spre final intervine militar, doar în scopul de a-și păstra supremația economică și militară.
În acest filmuleț e prezentat un rezumat al discursului, din care putem trage singuri o concluzie.
Civilizația umană (dacă chiar putem spune că suntem o civilizație) este ținută din progres de aceste planuri diabolice.
O adevărată civilizație nu poate acționa în termenii războiului, nu are în concept acest termen.
Aceste jocuri murdare expuse aici cu cinism și aroganță, nu fac deloc cinste speciei umane.
Puteam să avem o lume a abundenței pentru fiecare, a armoniei și iubirii necondiționate.
În schimb avem o lume a terorii, a jafului, sabotajului și violențelor, iar noi suntem orbi și de multe ori aplaudăm aceste practici.
Umanitatea e condusă de interese malefice, trebuie să fim orbi să nu vedem asta.
Se cheltuiesc sume imense pentru industria războiului și infime pentru a eradica foametea, se distruge tot pe această frumoasă planetă, doar pentru ambițiile bolnave a câteorva indivizi.
Distrug țări, distrug destine, distrug vieți, nimic nu stă în calea acțiunilor lor, nimic nu e mai presus decât țelul lor de supremație, dominare și control. Populația e doar carne de tun în jocurile lor murdare. 🙁
Dacă nici până acum nu ați înțeles toate astea ...
Urmăriți acest filmuleț,
Un discurs zeflemitor și sfidător la adresa tuturor statelor lumii, adesea presărat cu zâmbete sarcastice atunci când se prezintă acțiuni total imorale. Un discurs în care se vede clar că populațiile zonelor de conflict sunt doar cifre într-un recensământ. Se spune pe șleau că SUA aduce stricăciuni (spoiling attacks) tuturor celor care încearcă să-și dezvolte capacități industriale.
Din păcate așa se prezintă situația, SUA controlează tot prin strategia
”Dezbină și Cucerește” și a muuultor naivi care cred în buna lor intenție
Poate acum cei fașcinați de ”sclipiciul” american vor înțelege ce se ascunde de fapt în spatele așa numitei lupte antiteroriste.
Mulți spun că suntem o civilizație, că suntem o rasă evoluată din acest univers, dar din păcate încă gândim în termenii războiului, adică suntem din nefericie încă foarte primitivi.
În urma caravanei militare care a traversat România în vară , am întrbat dacă a fost vorba de o caravană NATO sau au fost o caravană militară americană ? Răspunsul îl aflați aici.
Tare cred că iar România o să fie marele pierzător din toate aceste combinații și alianțe.
Leonard Cheșca
04 octombrie 2015
Erată traducere :
- la 2:22 e vorba de 100 000 000 de morti (tradus gresit cu "sute de mii de morti")
- la 7:44 e vorba de EURASIA (gresit tradus "TOTI")
- la 9:17 este vorba TOATA EURASIA (gresit tradus "toata lumea")
- la 12:07 este vorba de *SANT PITER = SFANTU PETRU -St. Petersburg pana la ROSTOCK* (gresit tradus "planul Pilsudski") - plan adus in discutie abia la 13:26.
- la 15:24 este vorba a "reconcilia" in sens de "balansare" dar mai ales de "integrare"
Sursa video :
Canalul oficial The Chicago Council on Global Affairs :
George Friedman, "Europe: Destined for Conflict?"
(secvențele sunt de la minutul 52:29)
Canalul YouTube oficial al The Chicago Council on Global Affairs, aici :
Vedeți și :
Cum se laudă cel mai democratic stat din lume .
Războaie murdare - documentar :