marți, 9 august 2022

dr Ruby

 https://rumble.com/v1f9d95-live-long-covid-myths-dod-whistleblower-retaliation-depopulation-kill-the-y.html

https://rumble.com/v1f9d95-live-long-covid-myths-dod-whistleblower-retaliation-depopulation-kill-the-y.html 

 Pfizer Begins Study of Deadlier Gain of Function Spike Protein

 Dacă ești ceea ce ei numesc "homofob" felicitări!!!...înseamnă că ești suficient de înțelept pentru a înțelege un pericol foarte real...cei care nu sunt "homofobi" trăiesc într-un basm! Îmi dau seama că homofob nu este nici măcar un cuvânt, dar dacă așa vor ei să numească frica rațională...așa să fie! Comportamentul pervers al unei minorități foarte mici distruge națiunea, o voi spune cu ultima mea suflare...este o urâciune pentru Dumnezeu!


Au lansat deja vaccinul împotriva variolei. Acesta se numește Jynenos, produs de compania farmaceutică nordică bavareză. A primit aprobarea completă a FDA în iunie 2021. A fost implementat și utilizat deja în marile orașe americane. Și, bineînțeles, nu-l luați.

Familia mea și majoritatea prietenilor mei sunt și ei injectați, MOShowme.  Nu mai îmbrățișez pe nimeni și nici nu mai intru în locuri aglomerate.  Am fost la un magazin într-o zi de reduceri neanunțate și era plin.  A fost acolo poate o oră cel mult și până am ajuns acasă a fost confruntă cu simptome de vărsare.  Înainte de asta, nu știam dacă credeam în shedding, dar acum știu sigur.  Am luat o abundență de stimulente imunitare pentru câteva zile și apoi am fost bine. Cu toate acestea, în afară de acel magazin aglomerat, nu am avut nicio problemă în preajma membrilor familiei sau a prietenilor mei.  Dar, așa cum am spus, nu îmbrățișez și nici nu aș împărți vreo băutură sau mâncare.  De asemenea, am păstrat distanța timp de trei săptămâni după ce unul dintre ei a fost stimulat.  Luați o mulțime de stimulente imunitare și ar trebui să puteți fi în preajma familiei dvs. fără contact apropiat.  Dumnezeu este protectorul meu, așa că mă rog pentru ca El să păstreze un gard de protecție în jurul meu și îi mulțumesc anticipat


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.