vineri, 22 iulie 2022

Decret.

 

Decret.
Rup ACUM și topesc, definitiv, TOTAL si CATEGORIC - toate lanțurile sclaviei și manipulării mentale.
Rup ACUM și topesc, definitiv, TOTAL SI CATEGORIC - toate lanțurile sclaviei și manipulării energetice.
Prin sursa mea de putere infinită – uniunea indestructibila si invincibila - minte - inimă -suflet - spirit - conștiință-cuantică-nelimitată - rup, topesc și alchimizez total și definitiv toate lanțurile sclaviei și manipulării mentale, energetice și informaționale.
Topesc acum toate stringurile, retelele, structurile, lacătele și închisorile sclaviei eterice. Toate hologramele și implanturile parazite sunt topite și alchimizate in aurul pur al conștiinței.
Toate benzile de frecvență unde sunt prins, captiv, agățat, parazitat - sunt anulate, iar esența mea originală îmi este redată integral, 100 %. Îmi i-au toată puterea înapoi, îmi recuperez toată esența mea originală și toată cunoașterea furată. Îmi i-au toată puterea înapoi și anulez toate entitățile parazite din aura mea. Scot acum și dizolv instantaneu toate reziduurile și semințele parazite.
Toate benzile de frecvență unde partea mea subliminală este luată captivă sunt acum anulate si extrase părțile mele sufletești , curățate complet și integrate perfect. Orice particula de lumina si esenta originala ce imi apartine , de pe orice linie temporala sau atemporala din trecut, prezent și viitor, îmi este redata integral pura, curata, vindecata. Toate benzile de frecvență parazitate, inventate, copiate, multiplicate, modificate, amprentate; parazitate de paraziții eterici sunt acum anulate, decreate , esența sufletului meu fiindu-mi redata integral, pura, curată si vindecata. Toate benzile de frecvență inventate, copiate, multiplicate, modificate, amprentate, parazitate - unde sufletul meu este prins, captiv, manipulat si supus la experimente sunt anulate, nu inainte ca toate partile mele originale sa fie extrase, curățate si redate integral mie si sufletului meu, 100%.
Toate liniile temporale, atemporale, multiplicate si copiate fara acordul meu explicit, unde sunt continute parti din lumina si esenta mea originala sunt anulate instataneu , nu inainte de a mi fi redata esenta si lumina mea originala.
Toate liniile temporale si atemporale - infectate, parazitate, sunt acum desfacute, desfasurate, curatate, extrasă esența mea originala si redată mie integral, pură si curată. Orice intentie parazita, creatie parazita , frecventa parazita - este anulata instantaneu. orice univers parazit este anulat instantaneu. Nimeni , nici o entitate, fiinta sau nefiinta parazita sau parazitata nu mai are putere asupra mea. Extrag toată esența și toată înțelepciunea acestui joc , închid toate portalurile și sigilez cu sigil propriu in mod unic, original și indescifrabil de către paraziții eterici. Orice intentie parazita adresata partilor mele subliminale , partilor mele sufletesti, mintii mele si inimii mele si a oricarui corp al meu subtil atrage dupa sine aruncarea in portal de foc reciclabil a entitatii parazite emitente.
Îmi iau toată puterea înapoi și profit la maximum de potențialul meu infinit. Îmi iau toată puterea înapoi și activez toate puterile paranormale pe care sunt capabil să le gestionez acum. Îmi iau toată puterea înapoi și activez sinele meu profund intuitiv pt a nu mai putea fi luat sclav energetic niciodată. Îmi iau toată puterea înapoi și activez aura de protecție invincibilă. Nici o entitate parazită nu poate trece peste liberul meu arbitru. Nici o entitate parazită nu poate copia sau fura elemente, energii și informatii ce îmi aparțin mie și sufletului meu. Nici o parte a minții mele nu poate fi copiată sau infectată. Nici o parte din subconștientul meu nu poate fi implantat cu idei parazite. Nici o parte a minții mele nu poate fi implantată cu entități și structuri parazite. Nici o parte a corpului meu fizic nu poate fi implantat și parazitat. Nici o parte a corpului meu energetic nu poate fi implantat și parazitat. Sunt puternic și stăpân perfect al energiilor și frecvențelor in plan subtil. Sunt puternic, în deplin autocontrol al energiei, minții și frecvențelor mele. Sunt puternic și stăpân absolut al energiei și a minții mele conștiente și subconștiente. Sunt un aparat perfect de modulat frecvențele. Sunt un suflet viu, etern, curat, puternic și invincibil. Stă în puterea mea absolută să modelez orice frecvență și orice energie din sfera mea energetică. In sfera mea energetică sunt stăpân absolut.
Sunt suveran. Sunt suveran. Sunt suveran. Sunt liber de orice conditionare parazita si de orice conditionare a matrixului parazit, perfid si pervers.
Sunt in deplin control al energiilor și frecvențelor mele. Sunt in deplin control al emoțiilor mele. Sunt in deplin control al luminii mele. Sunt claritate și responsabilitate desăvârșita. Sunt suveran in spațiul meu suveran. Sunt suveran. Sunt de neatins in războiul cu paraziții eterici. Jocul prinde contur impregnat in totalitate de regulile mele, de legile mele si de voita mea suverana. Resping categoric orice intentie si intrus parazit. Aura mea mă protejează in mod natural prin frecventa si vibratia mea inalta.
REFUZ ACUM CATEGORIC SI IN MOD ABSOLUT orice raport de sclavie și pierderi energetice.
Topesc acum definitiv orice contract sau înțelegere ce afectează stabilitatea și suveranitatea mea energetică. Sunt suveran pe toate energiile mele creative , sunt unicul administrator al energiilor mele și doar eu dispun în ce moduri creative mă bucur de energia, esența și forța mea sufletească.
Eu sunt sursa mea de putere, libertate și suveranitate deplină.
Eu sunt sursa mea de putere, libertate și suveranitate deplină.
Eu sunt sursa mea de putere, libertate și suveranitate deplină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.