sâmbătă, 23 mai 2020

DOUA VORBE DESPRE MINE



  Am urmat Scoala posticeala Carol Davila -asistent medical generalist, absolventa  Biologie   si mai ales  Massoterapeut  din 2003, cu atestate in :Masaj somatic (Sweedish ), Aromaterapie, Cosmetica primara,Reflexoterapie,Shiatsu focused touch,Trigger points, Medical tapping.
Am  vocatie ,maini de aur, pe langa bune tehnici, multa rabdare si pasiune pentru munca mea  si asta face diferenta .




Va rog sa cititi  blogul inainte sa sunati, fac masaj din 2003 si nu mai am nervi sa recit oferta de servicii  la fiecare telefon primit, sa nu ne irosim timpul si  energia  daca sunteti in cautare  de Erotic nud  sau Sex, nu am asa ceva in oferta .
Nu  pot sa stau de vorba  mult la telefon cand lucrez , plus ca umplu telefonul de ulei, fiti scurt cand sunati  sa rezervati ,  vorbim pe saturate fata in fata , la masaj, daca se naste o idee interesanta  .

http://petrut-sci7.blogspot.ro/2013/04/cat-de-periculoase-sunt-telefoanele.html



Ne vedem pe masa ! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.